Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut przenosi konta kryptowalutowe do cypryjskiej spółki

Żeby nadal korzystać z usług kryptowalutowych, klienci muszą odpowiedzieć na kilka pytań i zaakceptować nowy regulamin

Revolut poinformował o migracji kont klientów, którzy korzystają z jego usług kryptowalutowych i mieszkają na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ich konta zostaną przeniesione do cypryjskiego podmiotu RT Digital Securities Cyprus. Jak podaje ten fintechowy brytyjski bank, powodem zmian jest dostosowanie do wprowadzonego przez Unię Europejską rozporządzenia MiCA (ang. Market in Crypto Assets Regulation). Dokument reguluje m.in. emisję kryptoaktywów i świadczenie usług kryptowalutowych w Unii Europejskiej. Rozporządzenie MiCA weszło w życie w czerwcu 2023 r.

Przeczytajcie także: Karty PayPo coraz bliżej, ale z regulaminu wynika, że płacenie nimi będzie dość skomplikowane

Revolut dodaje, że po migracji musi uzyskać od użytkowników usług kryptowalutowych dodatkowe informacje. W tym celu klienci – jeśli nadal chcą korzystać z tych usług – proszeni są o odpowiedź na kilka pytań i akceptację nowego regulaminu. Mają na to czas do 25 listopada 2024 r. W przeciwnym razie Revolut tymczasowo ograniczy dostęp do funkcji kryptowalutowych w oferowanej przez siebie aplikacji.

Przeczytajcie także: Użytkownicy Goodie mogą zyskać do 10 proc. zwrotu za zakup ubezpieczeń. To efekt współpracy z KioskPolis.pl

Komunikat o planowanej migracji Revolut przesłał do użytkowników mailem, w którym zawarł także link (ukryty pod przyciskiem) do kwestionariusza z pytaniami o brakujące dane. Warto zwrócić uwagę, że taki sposób komunikowania się z klientami zdecydowanie nie jest polecany przez ekspertów. W dobie cyberzagrożeń także same instytucje finansowe apelują do klientów, by nie klikali w linki umieszczone w wiadomościach e-mail czy SMS-ach, ponieważ może to skutkować instalacją na urządzeniu złośliwego oprogramowania lub przekierowaniem na fałszywą stronę. Należałoby zatem oczekiwać, że i same banki oraz fintechy nie będą wysyłały do swoich klientów tego typu maili.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies