Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nayax i Adyen nawiązują partnerstwo. Zaowocuje ono rozwiązaniami płatniczymi dla branży ładowania pojazdów elektrycznych

Firmy zamierzają zaoferować rozwiązanie umożliwiające przyjmowanie w stacjach ładowania zarówno płatności kartowych, jak i internetowych

Nayax i Adyen uruchamiają wspólny projekt, w ramach którego będą rozwijać płatności bezgotówkowe dla firm z branży ładowania pojazdów elektrycznych oraz zautomatyzowanych usług samoobsługowych. W tym celu firmy nawiązały długoterminowe partnerstwo strategiczne.

Przeczytajcie także: Raport "Bankowość dla dzieci" już jest do pobrania

Głównym owocem partnerstwa ma być udostępnienie rozwiązania omnichannel dla dostawców usług płatniczych, stworzonego z myślą o operatorach stacji ładowania pojazdów elektrycznych (CPO). Tworzone właśnie narzędzie ma umożliwić przyjmowanie zarówno płatności kartowych, jak i internetowych, co będzie odpowiedzią na problemy operacyjne właścicieli stacji ładowania, którzy borykają się z rozliczaniem płatności między wieloma dostawcami.

Nayax już teraz dostarcza urządzenia i oprogramowanie do przetwarzania płatności dla wielu największych CPO w różnych częściach świata. Do tej pory firma specjalizowała się jednak w rozwiązaniach technologicznych opartych na terminalach płatniczych. Partnerstwo z Adyenem ma wspomóc jej szybki rozwój. – Wierzymy, że nasza ekspansja e-commerce, która rozpocznie się od ładowania pojazdów elektrycznych i rozszerzy na inne sektory, będzie znaczącym katalizatorem wzrostu naszej firmy – mówi Aaron Greenberg, dyrektor ds. strategii w Nayax.

Przeczytajcie także: Banki mają już 25,5 mln klientów mobilnych

W ramach współpracy Adyen dołącza do sieci agentów rozliczeniowych płatności Nayax. Pozwoli to Nayax rozszerzyć działalność na nowe regiony, takie jak Ameryka Łacińska i region Azji i Pacyfiku, a jednocześnie – jak podano w komunikacie – znacząco obniżyć koszty operacyjne związane z bieżącą działalnością jako dostawcy usług płatniczych.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies