Pogorszą się także warunki uzyskania rabatu na zakupy dla uczestników programu Empik Premium
Empik poinformował klientów o wprowadzeniu od 8 października nowego regulaminu programów lojalnościowych Empik Premium i Empik Premium Free. Zmieniają się zasady korzystania z darmowych dostaw oraz naliczania zniżek.
Empik Premium Free to darmowy wariant programu lojalnościowego, w którym sprzedawca oferuje bezpłatną dostawę do urządzeń paczkowych i innych punktów odbioru, zamówień oznaczonych jako Premium o wartości co najmniej 80 zł. Od 8 października 2024 r., by skorzystać z darmowej dostawy, trzeba będzie złożyć zamówienie o wartości co najmniej 100 zł, a więc o 20 zł więcej niż obecnie. W płatnym wariancie Empik Premium minimalna wartość zamówienia uprawniająca do darmowej dostawy się nie zmieni i będzie wynosić - jak dotąd - 40 zł.
Warunek "Minimalna wartość zamówienia" nie dotyczy dostaw do salonów Empiku realizowanych przez Sprzedawcę Empiku. Pozostaną one bezpłatne niezależnie od kwoty zakupów.
Jeśli klient nie należy do programu albo nie spełnia warunków minimalnej wartości zamówienia, koszt przesyłki zależy od punktu odbioru, wartości i formy zamówienia. Przykładowo, kupując online za nie więcej niż 250 zł, cena za dostawę do sklepów Żabka czy placówek Poczty Polskiej wynosi 9,99 zł, a do paczkomatów InPostu 11,99 zł.
W przypadku uczestników płatnego programu Empik Premium zmiany dotyczą warunków uzyskania zniżki na zakupy. Obecnie klubowicze mogą korzystać m.in. ze stałego, 15-proc. rabatu w salonach na wszystkie produkty z kategorii: książka, muzyka, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne, bez względu na wartość zamówienia. Od 8 października trzeba będzie wydać co najmniej 50 zł, żeby Emipk naliczył tę zniżkę.
Nie zmienią się natomiast ceny abonamentów Empik Premium. Można je wykupić w wariancie na miesiąc (cena standardowa 10,99 zł), pół roku (39,99 zł) i rok (49,99 zł), ale do 15 września obowiązuje promocja, w ramach której pakiety kosztują odpowiednio: 10,99 zł, 24,99 zł i 29,99 zł. Nie podano, czy zostanie przedłużona.
Jak informuje Empik, z jego programów lojalnościowych Empik Premium i Empik Premium Free korzysta 9,5 mln osób.
Fot. Maciej Bednarek