Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Banku Pocztowego mogą już mobilnie weryfikować tożsamość konsultantów infolinii 

Mobilna weryfikacja pracowników staje się standardem w polskiej bankowości. Dostępna jest już w mBanku, PKO BP, BNP Paribas i Credit Agricole

Kolejny bank – tym razem Bank Pocztowy – reaguje na plagę podszywania się oszustów pod pracowników banku. Klienci Pocztowego, do których zadzwoni pracownik infolinii, ale mający wątpliwości czy faktycznie reprezentuje on bank, mogą zweryfikować jego tożsamość w aplikacji mobilnej.

Przeczytajcie także: Bank Pekao uruchamia nowy program rabatowy "Okazje z Żubrem"

Jak to zrobić? Nowa usługa działa na życzenie klienta, a więc najpierw należy poprosić rozmówcę o możliwość weryfikacji jego tożsamości. Następnie pracownik wyśle powiadomienie push, które wyświetli się na ekranie telefonu: "Weryfikacja pracownika Banku. Pocztowy: Nowa operacja oczekuje na potwierdzenie. Kliknij, aby zweryfikować tożsamość pracownika Banku."

Po kliknięciu w powiadomienie, klient zostanie przeniesiony do aplikacji mobilnej, gdzie wyświetli się ekran z imieniem i nazwiskiem konsultanta, miejscem pracy (Bank Pocztowy) oraz datą i godziną weryfikacji tożsamości. Ostatni etap to zatwierdzenie przez klienta komunikatu.

Przeczytajcie także: Wypłacacie gotówkę kartą kredytową? Uważajcie na wysokie prowizje

Niedawno informowaliśmy o wprowadzaniu przez ING weryfikacji pracowników w aplikacji mobilnej. Podobne rozwiązania stosują też mBank, PKO BP, BNP Paribas i Credit Agricole. Z informacji cashless.pl wynika, że w IV kw. 2024 r. weryfikacja tożsamości pracowników pojawi się w aplikacji mobilnej Santandera. Nowe rozwiązanie staje się więc powoli standardem na polskim rynku.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies