Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank przebudowuje aplikację mobilną. Chce mieć miejsce na moduł mOkazje zakupy

Rozwiązanie obecnie jest testowane przez 50 tys. klientów, a w przyszłym tygodniu dostęp do niego ma otrzymać kolejnych 100 tys. osób

Do marketów App Store oraz Google Play trafiła aktualizacja aplikacji mobilnej mBanku oznaczona numerem 3.81.0. Próżno szukać w niej spektakularnych nowości. Jednak jedna z wprowadzanych zmian zapowiada funkcję, która niebawem pojawi się w aplikacji mBanku, a której na polskim rynku dotąd nie było. Mowa o mOkazje zakupy.

Przeczytajcie także: Szykują się duże zmiany w płatnościach za parkowanie w Warszawie

– Struktura naszej aplikacji ma ograniczoną pojemność. Wprowadzamy zmiany, ponieważ w aplikacji pojawi się nowa funkcja, dla której robimy miejsce – mOkazje zakupy – piszą twórcy aplikacji mBanku w informacji dla klientów. 

I tak część dyspozycji, które dotąd znajdowały się w sekcji Usługi, trafiła do sekcji Płatności, gdzie pojawiła się nowa zakładka – Usługi. Tu można znaleźć funkcje umożliwiające opłacenie parkowania, kantor walutowy, e-urząd czy składanie wniosków w wielu innych sprawach. Natomiast dzisiejsza sekcja Usługi, znajdująca się w dolnym menu aplikacji, wkrótce zmieni nazwę na Zakupy. Docelowo to tutaj będzie dostępna zupełnie nowa usługa – mOkazje zakupy.

Przeczytajcie także: mBank wprowadza nową wersję usługi mOkazje

mOkazje zakupy to usługa przygotowywana przez mBank wspólnie ze sklepem internetowym Morele. Ma pozwalać na wygodne zamawianie produktów i płatność za nie bezpośrednio w bankowości mobilnej. Obecnie rozwiązanie jest testowane przez 50 tys. klientów zaproszonych do tego przez mBank. Instytucja zadeklarowała właśnie, że w połowie sierpnia zaproszenie do testów dostanie kolejnych 100 tys. klientów. Pozostali będą mogli korzystać z mOkazji zakupy jeszcze w tym roku.

Okiem redaktora

mBank nie raz i nie dwa wprowadzał ciekawe rozwiązania technologiczne, które później stawały się rynkowym standardem. Taką usługą była na przykład mobilna autoryzacja, czyli funkcja pozwalająca na wyeliminowanie haseł SMS-owych do potwierdzania transakcji zlecanych przez serwis internetowy.

Jednak część takich eksperymentów zakończyła się kompletnym fiaskiem. W tej grupie można wymienić np. wspólny projekt bankowy z Orange – mFinanse czy zbliżeniowe płatności mobilne w modelu wykorzystującym kartę SIM telefonu. Również mOkazje w dotychczasowej formule ciężko nazwać sukcesem. Niezmiernie ciekawe więc będzie obserwowanie rozwoju zakupów, bo jeśli projekt się uda, to, podobnie jak mobilna autoryzacja, także i ta funkcja niebawem może pojawić się w aplikacjach większości konkurencji mBanku.

Jacek Uryniuk
KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies