Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Opłata serwisowa, nowe plany taryfowe i nowa wersja aplikacji. Zmiany w usługach Autopay Mobility 

Autopay Mobilty zapowiada także rozszerzenie zakresu usług świadczonych w aplikacji mobilnej

5 sierpnia wszedł w życie nowy regulamin usług świadczonych przez firmę Autopay. Użytkownicy indywidualni usług mobility, czyli automatycznych płatności za przejazd autostradami, zapłacą dodatkową opłatę serwisową, która standardowo wynosi 0,99 zł od każdego przejazdu i doliczana jest do płatności realizowanych za pośrednictwem systemu Autopay.

Co ważne, opłata pobierana jest tylko w przypadku, gdy użytkownik dodał do aplikacji co najmniej trzy pojazdy. Początkowo opłata serwisowa będzie jednak niższa. W ramach promocji do końca 2024 r. wynosić będzie 29 gr, choć Autopay nie wyklucza przedłużenia okresu trwania promocji.

Przeczytajcie także: Którą aplikacją zapłacicie za parkowanie w swoim mieście?

Jednocześnie Autopay wprowadził nowe plany taryfowe, a właściwie zmodyfikował poprzednie pakiety. Pierwszy to pakiet "Mobility Basic", czyli dawny plan "Dla Ciebie", przeznaczony dla klientów indywidualnych. Drugi – "Mobility Firm" – kierowany jest do użytkowników prowadzących działalność gospodarczą. W tym planie również pojawia się opłata serwisowa, ale bez względu na liczbę pojazdów zarejestrowanych w systemie. Jej wysokość jest taka sama jak w pakiecie "Mobility Basic" – standardowo 0,99 gr od przejazdu, ale 29 gr w promocji do końca roku (z opcją przedłużenia).

Klienci firmowi dalej mogą korzystać z aplikacji na tych samych zasadach co użytkownicy "Mobility Basic", jednak Autopay wymienia zalety przejścia na plan "Mobility Firm" lub dla flot "Mobility Firm Premium". Chodzi o automatyczną fakturę wystawianą po transakcji ("Mobility Firm") lub miesięczną fakturę zbiorczą za wszystkie transakcje w pakiecie "Mobility Firm Premium". Na koncie "Basic" będzie można wystawić sobie fakturę samodzielnie – dla każdej transakcji osobno – korzystając z panelu użytkownika.

Trzeci plan to wspomniany przed chwilą "Mobility Firm Premium", czyli dotychczasowy plan dla operatorów flot. W tym przypadku nic się nie zmieniło z wyjątkiem nazwy pakietu.

Przeczytajcie także: Raport o fraudach w UE: Rośnie udział transakcji oszukańczych kartami

Jak Autopay tłumaczy wprowadzenie nowej opłaty serwisowej? – Opłaty dotyczą mniej niż 1 proc. naszych użytkowników i użytkowniczek. Od początku funkcjonowania aplikacji, czyli od 2019 roku, nie wprowadzaliśmy opłat serwisowych. Jednak w związku z rozwojem portfolio naszych produktów, chcemy nie tylko znosić bariery i ułatwiać podróżowanie osobom korzystającym z aplikacji, ale także dostarczać im usługi na najwyższym poziomie – mówi Kamil Tyburski, menager z Autopay Mobility.

Jeśli nadal chcecie korzystać z usług Autopay Mobility, nie powinniście zwlekać z akceptacją nowych warunków. W razie braku zgody na zmiany, po 5 sierpnia może nastąpić wstrzymanie dostępu do usługi.

Wraz ze zmianą regulaminu pojawiła się też najnowsza wersja aplikacji Autopay Mobility. Zaktualizowany został proces rejestracji, zmieniło się miejsce umieszczania informacji o pojazdach. Dodatkowo Autopay wprowadził drobne poprawki wizualne. Zapowiada też rozszerzenie usług w aplikacji Mobility, w tym o płatności na stacjach benzynowych i w strefach parkowania w centrach miast.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies