W ramach narzędzia przygotowano ścieżki sprzedażowe do ubezpieczeń dla sześciu branż
Uniqa zapowiedziała udostępnienie nowego narzędzia dla agentów, oferujących ubezpieczenia małym i średnim przedsiębiorstwom. Portal ma ułatwić sprzedaż tego typu polis, ale też wesprzeć agentów w przygotowaniach do rozmów z przedsiębiorcami.
W pierwszej kolejności Uniqa udostępniła - w ramach nowego narzędzia - ścieżki sprzedaży dla sześciu branż: działalności biurowej, gastronomii, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, sprzedaży detalicznej, usług budowlanych i remontowych oraz zakwaterowania. Każda z nich została szczegółowo opisana, wskazano typowe rodzaje ryzyk dla danej branży, przedstawiono przykłady najczęściej występujących szkód, a także sugerowane zakresy ochrony. Taki zestaw informacji ma pomóc agentom z większą swobodą prowadzić rozmowy z przedsiębiorcami reprezentującymi dane branże i zwiększać ich profesjonalizm.
Dodatkowo na portalu agenci znajdą też bibliotekę dokumentów dotyczących ubezpieczeń dla MŚP, w tym OWU, a także instrukcje dotyczące zgłaszania szkód czy przewodnik prewencyjny dla firm. Znalazły się tam też materiały mające wspierać agentów w budowaniu kompetencji sprzedażowych – pośrednicy znajdą tam wiedzę, jak przygotować się do rozmowy sprzedażowej i jak ją skutecznie przeprowadzić.
Fot. Maciej Bednarek