Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Genertel wchodzi do Polski. Nowy ubezpieczyciel będzie oferował polisy pod marką Redclick

Ubezpieczyciel zaproponuje polisy komunikacyjne dostępne przez stronę www i aplikację

Na polskim rynku debiutuje nowa marka ubezpieczeniowa – Redclick. Pod takim brandem działalność prowadzić będzie włoski ubezpieczyciel Genertel, o którego planach względem naszego rynku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl jako pierwsi już w styczniu.

Przeczytajcie także: wefox opuści Polskę

Redclick ma zamiar oferować nad Wisłą ubezpieczenia komunikacyjne, w modelu cyfrowym. Polisy będzie można kupować za pośrednictwem platformy internetowej redclick.pl oraz przygotowanej w tym celu aplikacji mobilnej. Jak deklaruje firma, proces zakupu oferowanych przez nią produktów ma być prosty i szybki, a polisy będzie można łatwo dostosować do swoich potrzeb. Ubezpieczać będzie można samochody, motocykle i pojazdy dostawcze.

Przeczytajcie także: Compensa i Wiener już po fuzji

Genertel to marka należąca do włoskiej grupy Generali. Podmiot powstał w 1994 r., a szczyci się tym, że jako pierwszy we Włoszech zaczął sprzedawać polisy przez telefon i internet. Jak podaje na swojej stronie, jako pierwszy w Europie udostępnił klientom aplikację do ubezpieczeń, a także uruchomił pierwsze we Włoszech ubezpieczenie telematyczne, nagradzające za bezpieczny styl jazdy. Od 2007 r. Genertel działa również na Węgrzech, a od 2010 r. na Słowacji. W obu tych krajach obecny jest także główny brand grupy, czyli Generali.

– W Polsce zdecydowania większość osób robi zakupy online i wiele z nich chce korzystać z ubezpieczeń przez internet. Mając to na uwadze, wchodzimy do Polski wzmocnieni naszym doświadczeniem na włoskim rynku – komentuje Giacomo Trovato, szef Genertel.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies