Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Insurtechowy jednorożec zadomawia się w Polsce. Dawne Digital Care to już bolttech Poland

Rebranding objął główną spółę Digital Care, a także spółkę serwisową MTTC, która działa już jako bolttech Repairs Poland

Digital Care funkcjonuje już jako bolttech Poland. Polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych zmienia markę na skutek przejęcia przez wywodzący się z Azji, a działający globalnie insurtech bolttech.

O tym, że insurtechowy jednorożec przymierza się do przejęcia polskiej firmy, czytelnicy serwisu cashless.pl dowiedzieli się jako pierwsi w październiku zeszłego roku. Nasze ustalenia znalazły potwierdzenie w późniejszej oficjalnej komunikacji bolttechu, który ogłosił akwizycję Digital Care, zaznaczając, że chce w ten sposób zwiększyć swoją obecność w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) i doprowadzić do wzrostu całego biznesu, w tym szczególnie w branży komunikacyjnej.

Przeczytajcie także: Wiodący inwestor chce sprzedać wefoxa

Założona w 2012 r. firma Digital Care, dziś już bolttech Poland, to jeden z największych dostawców usług dla urządzeń mobilnych na rynku polskim. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Zajmuje się wynajmem, serwisem i ochroną elektroniki użytkowej, takiej jak telefony, tablety i laptopy. Swoje usługi oferuje nie tylko w Polsce, ale także w Europie, Azji i Afryce.

– Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach – mówi Aleksander Wistuba, prezes bolttech Poland.

Przeczytajcie także: Laven oferuje drugą opinię medyczną jako samodzielny benefit pracowniczy

Jednocześnie spółka zaznacza, że zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi Digital Care oferowane klientom oraz współpracę z partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy.

Oprócz głównej spółki Digital Care rebranding objął także inny podmiot z grupy – spółka serwisowa MTTC zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland. Przy dotychczasowej marce pozostał natomiast iMad, autoryzowany reseller i serwis Apple.

Bolttech to insurtech specjalizujący się w tzw. embedded insurance, czyli ubezpieczeniach wbudowanych. Bazując na kompetencjach cyfrowych i analizie danych, łączy ubezpieczycieli, dystrybutorów i klientów, aby ułatwić kupowanie i sprzedawanie ubezpieczeń i produktów ochronnych. Więcej na temat tego podmiotu możecie przeczytać w raporcie "Insurtechy w Polsce, vol. 3".

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies