Tylko do końca sierpnia użytkownicy kart austriackiego banku mogą liczyć na zniżki w sklepach należących do giełdowej spółki Alma
Historia ze zmianami w programach lojalnościowych zdaje się nie mieć końca. Dopiero co pisałem o wycofaniu się z Paybacku dwóch dużych partnerów, czyli Empiku i Allegro oraz starcie nowego projektu MasterCarda, czyli Priceless Specials, a tu kolejne wieści z tego frontu. Okazuje się, że tylko do końca sierpnia użytkownicy kart wydanych przez Raiffeisen Polbank będą mogli liczyć na rabaty dokonując zakupów w placówkach należących do spółki Alma.
Przeczytajcie także: MasterCard przekonuje, że punkty warto zbierać
O zmianach w swoim programie o nazwie Class and Club Raiffeisen Polbank poinformował na swojej stronie internetowej. – Informujemy, że 1 września 2016 r. przestają obowiązywać zniżki w sieci sklepów Alma, Food&Joy, Krakowski Kredens oraz w sklepie internetowym Alma24 oraz sklepie internetowym Krakowski Kredens – napisano w komunikacie dla klientów.
Bank nie wyjaśnił powodów wycofania zniżek dla użytkowników swoich kart. Być może ma to związek z problemami Almy, czego przejawem jest na przykład wycofanie niektórych produktów z półek jej sklepów. O tych kłopotach pisał ostatnio m.in. serwis Next.
Przeczytajcie także: W programach lojalnościowych idzie nowe
Jak już wspomniałem, ostatnio w temacie programów lojalnościowych wiele się dzieje. Trudne chwile przeżywa np. Payback, największy program lojalnościowy w Polsce. O zaprzestaniu wydawania kart umożliwiających zbieranie w nim punktów zdecydował niedawno BZ WBK a dwaj wielcy partnerzy Payback, czyli Empik i Allegro, kończą współpracę z tym programem. Z kolei własny program od niedawna prowadzi Visa (Visa Oferty) a dziś wystartował konkurencyjny projekt MasterCarda (Priceless Specials). Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że Raiffeisen Polbank jest jednym z dziesięciu banków z Polski, który zdecydował się brać w nim udział od początku jego funkcjonowania.
AKTUALIZACJA
Po publikacji powyższego artykułu redakcja Cashless otrzymała oświadczenie firmy Krakowski Kredens. Zamieszczamy je poniżej:
W imieniu spółki Krakowski Kredens informuję, że wycofanie się firmy Krakowski Kredens jest związane z faktem wypowiedzenia umowy przez naszą markę blisko pół roku temu z uwagi, że wg oceny spółki program lojalnościowy banku - Class&Club był pasywny i stracił swoją dynamikę. Wcześniej z programu Class and Club wycofało się kilka innych znanych firm.
Magdalena Wieczorek,
PR Manager w firmie Krakowski Kredens