Pakiet podstawowy będzie kosztował 10 zł miesięcznie, a premium – 19 zł
Credit Agricole rozpoczął sprzedaż karty ktedytowej maXima. O tym, że takiej nowości można się spodziewać, czytelnicy cashless.pl dowiedzieli się już jako pierwsi z artykułu: Nowa kredytówka w ofercie Credit Agricole. Zobaczcie, jak będzie wyglądać karta, której nazwę wybrali sami klienci. Teraz znane są już szczegóły nowego produktu, a karta po krótkim okresie testów trafiła do regularnej sprzedaży.
Karcie kredytowej maXima towarzyszą pakiety benefitów, których zakres zależy od tego, czy klient zdecyduje się na opcję podstawową czy premium. Wśród korzyści pakietu podstawowego Credit Agricole wymienia dopasowany limit kredytowy w kwocie do 50 tys. złotych wraz z okresem bezodsetkowym do 54 dni, korzystne przewalutowania transakcji zagranicznych i bez dodatkowych opłat, a także moneyback w sklepach popularnych marek. Na liście partnerów znaleźć można Żabkę, Pyszne.pl, H&M i RTV Euro AGD – za zakupy w tych sklepach klient otrzyma 2 proc. zwrotu, ale maksymalnie 20 zł miesięcznie. Ofertę zakupową wzbogacić ma Klub Korzyści i programy lojalnościowe Mastercard Bezcenne Chwile lub Visa Benefit.
Pakiet premium został zaś przygotowany dla miłośników podróży. Poza wszystkimi benefitami pakietu podstawowego zapewnia także zwroty za transakcje związane z podróżami m.in. w Booking.com, liniach lotniczych, na stacjach benzynowych i sieciach taksówek (maksymalnie 30 zł miesięcznie zwrotu) oraz miesięczny pakiet darmowych wypłat z bankomatów na całym świecie (dwie wypłaty do 500 zł każda). Klienci otrzymają również darmowe ubezpieczenie podróżne, dzięki któremu mogą liczyć na pomoc w razie choroby lub wypadku w trakcie podróży zagranicznej oraz na odszkodowanie za skradziony lub utracony w podróży bagaż czy za opóźniony lot.
Za wybrany pakiet korzyści klient płaci jedną, stałą opłatę miesięczną – to 10 zł w przypadku pakietu podstawowego, a 19 zł za pakiet premium. Credit Agricole zaznacza, że tabela opłat i prowizji została przygotowana tak, by wspomniana opłata abonamentowa pokrywała też koszty większości operacji i transakcji kartowych. Swoją kartą maXima klient będzie mógł zarządzać za pomocą aplikacji CA24 mobile oraz w eBanku. Również za pośrednictwem tych platform klient może samodzielnie zmienić swój aktualny pakiet.
Kary będą wydawane zarówno z logo Visy, jak i Mastercarda. Na jednej z krawędzi plastik ma tzw. blind notch, czyli wcięcie ułatwiające korzystanie z karty osobom niewidomym i słabowidzącym. Kartę cechuje również wypukły nadruk (embossing).