Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
DiPocket rezygnuje z klientów indywidualnych, ale usługi nadal rozwija. Właśnie wprowadził przelewy Visa Direct

DiPocket, po zakończeniu obsługi klientów indywidualnych, chce kontynuować współpracę z klientami biznesowymi

W markecie Google Play pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej DiPocket, która zawiera ciekawą nowość – możliwość realizacji przekazów w ramach technologii Visa Direct. Dzięki temu użytkownicy DiPocket będą mogli za pomocą tego rozwiązania doładować konto z dowolnej karty Visa oraz przelać środki z konta DiPocket na dowolną kartę Visa.

Przeczytajcie także: DiPocket zamyka aplikację dla klientów indywidualnych

Visa Direct to usługa umożliwiająca m.in. przelewy P2P, a więc pomiędzy użytkownikami kart. Oferuje ją wiele instytucji. W Polsce to np. fintechy ZEN czy Fenige. Odpowiednikiem usługi u konkurencyjnej dla Visy organizacji jest rozwiązanie Mastercard Send.

Natomiast aktualizacja aplikacji DiPocket zbiega się w czasie z ogłoszeniem przez tę firmę zakończenia obsługi klientów indywidualnych w Polsce. Przypomnę, że kilka tygodni temu DiPocket podał, że w połowie maja zamknie aplikację mobilną dla klientów indywidualnych i skupi się wyłącznie na obsłudze klientów biznesowych. Już teraz wydaje im różnego rodzaju karty, np. podarunkowe, przedpłacone dla pracowników czy uczestników imprez masowych.

Przeczytajcie także: VeloBank wprowadził biometrię behawioralną

DiPocket to brytyjski fintech, który z ofertą dla klientów indywidualnych pojawił się w Polsce wiosną 2016 r. Wprowadził wówczas na rynek konto płatnicze, powiązane z aplikacją mobilną i kartą oraz pozwalające na międzynarodowe transfery pieniędzy. Jego oferta nigdy nie cieszyła się dużą popularnością i nie mógł stawać w szranki z konkurencją pokroju Revoluta. DiPocket testował też swoje rozwiązania w kooperacji z partnerami zewnętrznymi. Mam na myśli np. aplikację Bacca czy up and go.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies