Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Na koniec września banki miały ponad 24 mln klientów mobilnych. To o 2,8 mln więcej niż przed rokiem

Liderem zestawienia pozostaje PKO BP. Na podium znalazły się także mBank oraz Pekao

Banki działające na polskim rynku na koniec września miały ponad 24,1 mln klientów korzystających z usług finansowych przy użyciu urządzeń mobilnych – tak wynika z danych zebranych przez serwis cashless.pl. W porównaniu z kwartałem poprzedzającym oznacza to wzrost o ponad 620 tys. To także o blisko 2,8 mln więcej niż w III kw. 2022 r.

Przeczytajcie także: PayU może niebawem trafić na giełdę w Indiach

W omawianym okresie największą liczbę klientów mobilnych zadeklarował PKO BP: ponad 5,7 mln. To o ponad 130 tys. więcej niż na koniec czerwca i o ponad 480 tys. więcej niż w analogicznym okresie minionego roku.

mBank ponownie przekroczył granicę 3 mln mobilnych klientów, po raz pierwszy ta sztuka udała się także Pekao. Wynik powyżej 2 mln zanotowały też Santander, ING oraz Millennium. Wszystkie instytucje, które znalazły się w zestawieniu, poprawiły rezultaty względem II kw.

Przeczytajcie także: Polski fintech WeSub wszedł na rynek francuski

Za aktywnego mobilnie uznaje się klienta, który loguje się na swój rachunek przynajmniej raz w miesiącu za pośrednictwem aplikacji, serwisu light lub przeglądarki z urządzenia mobilnego, a więc smartfona czy tabletu. Należy też dodać, że część banków nie udziela szczegółowych informacji dotyczących bankowości mobilnej, a niektóre nie aktualizują podanych wcześniej statystyk. Z tego powodu zebrane dane mogą być niepełne.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies