Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
eService po integracji EVO i Global Payments. Spółka modyfikuje swoje logo

Dotychczasowy logotyp eService zostanie uzupełniony o logo nowego amerykańskiego inwestora

Biuro prasowe spółki eService opublikowało na swojej stronie internetowej informację na temat zmian w identyfikacji wizualnej spółki. Jest to efekt przejęcia dotychczasowego udziałowca strategicznego w eService – firmy EVO Payments, przez Global Payments. W związku z tym w wybranych sytuacjach marka eService będzie prezentowana razem z logo Global Payments. Jednak eService pozostanie głównym brandem firmy.

Przeczytajcie także: BNP Paribas uruchomił platformę mamGO

eService jest największym operatorem terminali płatniczych w Polsce. Zgodnie z raportem cashless.pl na temat tych urządzeń na koniec ubiegłego roku eService zarządzał nad Wisłą siecią ponad 324 tys. POS-ów. Wyprzedzał w ten sposób drugie w zestawieniu Polskie ePłatności, które miały 236 tys. urządzeń. Więcej na ten temat w tekście Najwięksi operatorzy terminali płatniczych oraz softposów w Polsce. Dane na koniec 2022 r.

Przeczytajcie także: Unilink znowy przejmuje

eService ma dwóch strategicznych udziałowców. To największy bank na polskim rynku, czyli PKO BP, oraz mający 66 proc. udziałów inwestor zagraniczny, którym do niedawna był EVO Payments. Amerykańska firma została jednak przejęta przez konkurenta, czyli Global Payments. Z komunikatu eService wynika, że Global Payments zatrudnia około 27 tys. i jest obecna w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej.

A połączone logo eService i Global Payments wygląda tak:

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies