Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa wspiera wrocławski fintech. Oferuje bonusy klientom, którzy zapłacą w internecie za pomocą PayEye

Klienci, którzy podepną kartę Visa do aplikacji PayEye, mogą dostać 50 zł zwrotu za pierwszą płatność online

PayEye chwali się w komunikacie prasowym nową akcją uruchomioną w trakcie pilotażowego programu płatności w e-commerce. Akcja kierowana jest do wszystkich klientów, którzy zainstalują aplikację PayEye, podepną do niej kartę z logo organizacji Visa i przynajmniej raz zapłacą w ten sposób co najmniej 10 zł w sklepie internetowym. Jeśli po płatności wypełnią krótką ankietę – dostaną bonus w wysokości 50 zł.

Przeczytajcie także: PayEye uruchamia płatności online

Aktualnie za pomocą PayEye można płacić w kilkudziesięciu sklepach, których lista dostępna jest na stronie wrocławskiej spółki. Firma wciąż też poszukuje handlowców, którzy chcieliby wziąć udział w pilotażu płatności PayEye. Gdy kilka tygodni temu zapowiadano start płatności online, deklarowano, że sklepy internetowe, które zdecydują się na wdrożenie płatności PayEye, dostaną specjalne warunki współpracy.

PayEye to polski fintech rozwijający płatności z wykorzystaniem biometrii twarzy i oka zarówno w handlu stacjonarnym jak i internetowym. W zakresie transakcji online spółka współpracuje z firmą ITCARD. Aby za pomocą PayEye zapłacić w jednym ze sklepów internetowych, wystarczy zeskanować kod QR i sfinalizować transakcję w apce. W przyszłości aplikacja PayEye ma pozwalać na pełne zarządzanie zakupami, w tym śledzenie przesyłek, realizację zwrotów, itp.

Przeczytajcie także: mBank dołącza do Visa Mobile

A jeśli chodzi o Visę, to jej wsparcie dla PayEye w zakresie płatności online to kolejne w ostatnim czasie działanie, mające na celu zwiększenie popularności kart w handlu internetowym. Przypomnę, że organizacja intensywnie rozwija swoją usługę Visa Mobile. Niedawno przystąpił do niej mBank. Visa wraz m.in. z Fundacją Polska Bezgotówkowa promuje też nowy standard płatności online Click to pay. Więcej na ten temat w tekście Polska Bezgotówkowa chce upowszechnić w Polsce Click to pay. Płatności w sieci mają być łatwiejsze.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies