Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Długa przerwa techniczna w aplikacji moBiLET. Przez cały dzień nie będzie można kupować biletów i płacić za parking

To ważna informacja także dla klientów banków, bo kilka instytucji przy biletach i parkingach współpracuje właśnie z moBiLET-em

Na najbliższą niedzielę operator aplikacji moBiLET zaplanował przerwę techniczną. Co ciekawe będzie ona dość długa, bo potrwa od godz. 5.30 aż do godz. 18. W tym czasie nie będzie można kupować biletów komunikacji miejskiej, ani opłacać postoju w strefach płatnego parkowania w centrach miast.

Przeczytajcie także: W tych miastach za parkowanie w centrach miast można płacić aplikacjami

To może być szczególnie ważne dla pasażerów komunikacji miejskiej korzystających z biletów jednorazowych czy krótkookresowych, np. podczas wyjazdów turystycznych. W większości miast w strefach płatnego parkowania w weekendy nie trzeba płacić za postój, ale są tu wyjątki. Szczególnie w letnich kurortach często parkowanie jest płatne przez cały tydzień. Tak jest np. w śródmieściu Gdyni.

Przeczytajcie także: SkyCash na liście ostrzeżeń KNF

Informacja o przerwie technicznej operatora moBiLET może być istotna dla klientów kilku banków, które z tą firmą współpracują przy sprzedaży biletów komunikacyjnych i parkingowych. W trakcie prac technicznych przejazdów i postojów nie będzie można opłacać także za pośrednictwem bankowości mobilnej. Dotyczy to takich instytucji jak: Alior, BNP Paribas, ING, Millennium, PKO BP, Santander i VeloBank.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies