Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa karta mBanku. To gratka dla kolekcjonerów, bo przygotowano tylko 2 tys. sztuk

Nowa karta mBanku została wydana z okazji zbliżającego się festiwalu Great September

mBank informuje, że jest jednym z dwóch głównych mecenasów (obok Mastercarda) drugiej edycji łódzkiego festiwalu Great September. Z tej okazji instytucja zdecydowała się wydać okolicznościową kartę płatniczą. Karta w wersji plastikowej wygląda tak:

Z informacji rozesłanych przez biuro prasowe mBanku wynika, że karta w tradycyjnej formie może stać się gratką dla kolekcjonerów. Wydano ją bowiem w nakładzie 2 tys. egzemplarzy. Kartę można też zamówić w wersji wirtualnej, do zainstalowania w aplikacji mobilnej mBanku. Taką wirtualną kartą można płacić w sklepach stacjonarnych za pośrednictwem cyfrowych portfeli typu Apple Pay czy Google Wallet, podejmować gotówkę z bankomatów i płacić online (potrzebne do tego dane znajdują się w apce mBanku).

Przeczytajcie także: Każdą kartę mBanku można zamówić bez plastiku

mBank słynie między innymi z tego, że wydaje karty okolicznościowe z okazji wielu wspieranych przez siebie wydarzeń, takich jak finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy festiwal Pol’and’Rock. Innym bankiem, który oferuje klientom okolicznościowe karty, jest ING. Ostatnio zakończyło się to jednak pechowo, bo festiwal, który ING wspierał i wydawał z tej okazji karty, a więc Fest Festival, nie odbył się z powodu problemów finansowych organizatora.

Przeczytajcie także: Zmiany w terminalu aplikacyjnym mBanku

Natomiast organizowany w Łodzi Great September jest festiwalem innym niż większość tego typu imprez. Koncerty, odbywają się nie tylko na festiwalowej scenie głównej, ale także w wielu klubach zlokalizowanych przy ulicy Piotrkowskiej w centrum miasta. Występują młodzi artyści, ale także uznane gwiazdy. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w dniach 14-16 września.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies