Nowym produktem w ofercie Unilinka jest "Beztroski urwis", przygotowany we współpracy z Colonnade
Unilink, największa polska multiagencja, przygotowała na nadchodzący sezon nowe ubezpieczenie NNW szkolne. Produkt o nazwie "Beztroski urwis" powstał we współpracy z Colonnade.
Polisa dostępna jest w sześciu wariantach z podstawową sumą ubezpieczenia (za śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku) od 10 tys. zł do 150 tys. zł. W przypadku śmierci na skutek wypadku w placówce oświatowej albo w wypadku komunikacyjnym świadczenie ulega podwojeniu (od 20 tys. zł w najniższym wariancie do 300 tys. zł w najwyższym). Świadczenie za uszczerbek na zdrowiu będzie wyliczane zaś w poszczególnych wariantach od kwoty 10 tys. zł, 25 tys. zł, 35 tys. zł, 50 tys. zł, 70 tys. zł i 100 tys. zł.
Oprócz wypłaty za uszczerbek na zdrowiu ubezpieczyciel pokryje też koszty prywatnego leczenia (do kwoty 10 tys. zł w najwyższym wariancie), rehabilitacji po NW (do kwoty 8 tys. zł w najwyższym wariancie) czy wypożyczenia, zakupu lub naprawy środków ortopedycznych i pomocniczych (maksymalnie do 8 tys. zł).
Przewidziano także świadczenia m.in. za atak padaczki, poparzenia, okaleczenie i oszpecenie twarzy w wyniku nieszczęśliwego wypadku, pogryzienia przez zwierzęta czy ugryzienie przez kleszcza, a także tzw. świadczenie bólowe, czyli wypłatę za zdarzenie wymagające interwencji lekarskiej. W zakresie polisy jest też assistance medyczne, zapewniające m.in. wizytę lekarza, dostawę leków i sprzętu rehabilitacyjnego, transport medyczny, pomoc domową po pobycie w szpitalu czy pomoc psychologa.
Ubezpieczeni są także chronieni w zakresie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym oraz w związku z nauką lub odbywaniem praktyk. Suma gwarancyjna OC wynosi 20 tys. zł w niższych wariantach, a 30 tys. zł w najwyższym.
Roczna składka za osobę wynosi od 32 zł w wariancie 1 do 365 zł w wariancie 6. Przewidziano 20 proc. zniżki na drugie i kolejne dziecko.
Wprowadzany właśnie "Beztroski urwis" stanowi poszerzenie oferty ubezpieczeń szkolnych stworzonych z myślą o klientach agentów Unilinka. Wcześniej dostępne ubezpieczenie "Nowa klasa" multiagencja przygotowała we współpracy z Signal Iduną. Sprawdzony już w poprzednich sezonach produkt teraz może być sprzedawany również z wykorzystaniem UniEshopu. To platforma, za pomocą której klienci mogą samodzielnie kupować wybrane polisy.
UniEshop wystartował w zeszłym miesiącu i ma stanowić ułatwienie zarówno dla klientów, jak i dla agentów. Przy sprzedaży prostych produktów agent może skierować klienta do tego narzędzia, przesyłając mu link. Zarówno pierwszy zakup, jak i ewentualne kolejne wybory klienta będą automatycznie przypisywane do tego samego doradcy. A ponieważ narzędzie jest zintegrowane z innymi systemami sprzedażowymi Unilinka, agent może na bieżąco monitorować postępy sprzedaży.
Klient zaś może sfinalizować zakup w pełni zdalnie i o dogodnej dla siebie porze. Korzystając z personalizowanego linka, widzi też za każdym razem dane kontaktowe do swojego doradcy, dzięki czemu może łatwo sięgnąć po jego pomoc w razie potrzeby. Obecnie na platformie dostępne są wspomniane ubezpieczenia szkolne oraz turystyczne oferowane we współpracy z Axą Partners. Kolejnym produktem ma być zaś krótkoterminowe moto assistance.