Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Assistance komunikacyjne dostępne w aplikacji SkyCash. Można je kupić także na wakacyjny wyjazd

Oferta została przygotowana we współpracy z KioskPolis, a usługi pomocowe zapewnia Europ Assistance

W aplikacji SkyCash pojawiła się możliwość zakupu ubezpieczenia assistance komunikacyjnego – zarówno krótkoterminowego, jak i rocznego. Dostawcą oferty jest KioskPolis, współpracujący ze SkyCash także przy innych ubezpieczeniach. A usługi pomocowe dostarcza Europ Assistance.

Car assistance zapewnia pomoc w razie wypadku drogowego, awarii czy kradzieży pojazdu. Dostępny jest w trzech opcjach: Plus, Komfort i VIP. Każda z nich zapewnia holowanie w razie wypadku czy awarii, ale też – w razie możliwości – pomoc w usprawnieniu pojazdu na miejscu zdarzenia. W zakresie polisy jest także naprawa lub wymiana opon i szyb. W wariantach Komfort i VIP klient ma także zagwarantowany samochód zastępczy na okres od 3 do 14 dni (w zależności od rodzaju zdarzenia).

Przeczytajcie także: PKO BP żegna się z ubezpieczycielami

SkyCash podkreśla, że w wariancie VIP klient może liczyć również na pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii, sezonową wymianę opon, kalibrację okien, a także na to, że naprawy zostaną przeprowadzone w modelu door to door (pojazd zostanie odebrany ze wskazanego przez klienta miejsca, naprawiony i odstawiony do właściciela). Dodatkowo wariant VIP poszerzono także o pomoc finansową w przypadku kradzieży samochodu.

Co istotne, assistance można kupić nie tylko w tradycyjnym rocznym modelu (jak zazwyczaj jest sprzedawany w pakietach komunikacyjnych). Osoby, które chcą się zabezpieczyć np. przed wyjazdem na wakacje, mogą wybrać opcje krótkoterminowe: na 9, 16 lub 30 dni.

Ubezpieczeniem można objąć pojazd, który ma nie więcej niż 18 lat. Najtańszy wariant, obowiązujący na terenie Polski, dostępny jest od 77 zł za 9 dni, a dla terenu UE to koszt od 97 zł za 9 dni.

Przeczytajcie także: NN z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji z podróży

Operator aplikacji zapewnia, że formalności są ograniczone do minimum. Do wyliczenia oferty potrzebne jest wyłącznie wybranie obszaru ochrony, jej okresu, oraz podanie danych pojazdu takich jak marka, model i rok produkcji. Przy zawieraniu umowy wymagane jest jeszcze podanie numeru rejestracyjnego, daty startu polisy oraz danych ubezpieczającego.

W sprzedaży ubezpieczeń przez swoją aplikację SkyCash zebrał już sporo doświadczenia, choć – jak się wydaje – nie wszystkie projekty były do końca udane. Przypomnę, że w apce już kiedyś były dostępne np. ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, a także mikroubezpieczenia towarzyszące zakupowi biletów komunikacji miejskiej czy wnoszeniu opłat za parkowanie. Od przeszło roku oferta ubezpieczeniowa w SkyCash jest układana na nowo – we współpracy z partnerem, którym został KioskPolis. W zeszłe wakacje pojawiły się w aplikacji ubezpieczenia turystyczne, a w kwietniu tego roku wróciła oferta polis komunikacyjnych, dostępnych w formie porównywarki ofert kilku ubezpieczycieli. Teraz lista produktów została poszerzona o car assistance.

Fot. freepik.com/aleksandarlittlewolf

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies