Oferta została przygotowana we współpracy z KioskPolis, a usługi pomocowe zapewnia Europ Assistance
W aplikacji SkyCash pojawiła się możliwość zakupu ubezpieczenia assistance komunikacyjnego – zarówno krótkoterminowego, jak i rocznego. Dostawcą oferty jest KioskPolis, współpracujący ze SkyCash także przy innych ubezpieczeniach. A usługi pomocowe dostarcza Europ Assistance.
Car assistance zapewnia pomoc w razie wypadku drogowego, awarii czy kradzieży pojazdu. Dostępny jest w trzech opcjach: Plus, Komfort i VIP. Każda z nich zapewnia holowanie w razie wypadku czy awarii, ale też – w razie możliwości – pomoc w usprawnieniu pojazdu na miejscu zdarzenia. W zakresie polisy jest także naprawa lub wymiana opon i szyb. W wariantach Komfort i VIP klient ma także zagwarantowany samochód zastępczy na okres od 3 do 14 dni (w zależności od rodzaju zdarzenia).
SkyCash podkreśla, że w wariancie VIP klient może liczyć również na pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii, sezonową wymianę opon, kalibrację okien, a także na to, że naprawy zostaną przeprowadzone w modelu door to door (pojazd zostanie odebrany ze wskazanego przez klienta miejsca, naprawiony i odstawiony do właściciela). Dodatkowo wariant VIP poszerzono także o pomoc finansową w przypadku kradzieży samochodu.
Co istotne, assistance można kupić nie tylko w tradycyjnym rocznym modelu (jak zazwyczaj jest sprzedawany w pakietach komunikacyjnych). Osoby, które chcą się zabezpieczyć np. przed wyjazdem na wakacje, mogą wybrać opcje krótkoterminowe: na 9, 16 lub 30 dni.
Ubezpieczeniem można objąć pojazd, który ma nie więcej niż 18 lat. Najtańszy wariant, obowiązujący na terenie Polski, dostępny jest od 77 zł za 9 dni, a dla terenu UE to koszt od 97 zł za 9 dni.
Operator aplikacji zapewnia, że formalności są ograniczone do minimum. Do wyliczenia oferty potrzebne jest wyłącznie wybranie obszaru ochrony, jej okresu, oraz podanie danych pojazdu takich jak marka, model i rok produkcji. Przy zawieraniu umowy wymagane jest jeszcze podanie numeru rejestracyjnego, daty startu polisy oraz danych ubezpieczającego.
W sprzedaży ubezpieczeń przez swoją aplikację SkyCash zebrał już sporo doświadczenia, choć – jak się wydaje – nie wszystkie projekty były do końca udane. Przypomnę, że w apce już kiedyś były dostępne np. ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, a także mikroubezpieczenia towarzyszące zakupowi biletów komunikacji miejskiej czy wnoszeniu opłat za parkowanie. Od przeszło roku oferta ubezpieczeniowa w SkyCash jest układana na nowo – we współpracy z partnerem, którym został KioskPolis. W zeszłe wakacje pojawiły się w aplikacji ubezpieczenia turystyczne, a w kwietniu tego roku wróciła oferta polis komunikacyjnych, dostępnych w formie porównywarki ofert kilku ubezpieczycieli. Teraz lista produktów została poszerzona o car assistance.