Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PZU poprawi swoje strony internetowe dzięki współpracy ze startupem cux.io, zwycięzcą programu akceleracyjnego

Narzędzie cux.io automatyzuje pracę z danymi i pomaga błyskawicznie formułować wnioski dotyczące zachowań użytkowników strony internetowej

PZU zakończyło pilotaż rozwiązania startupu cux.io, które ma pomóc ubezpieczycielowi zwiększyć zadowolenie klientów z interakcji z portalami PZU. Po pozytywnych wynikach testów ubezpieczyciel rozpoczął pełne wdrażanie narzędzia.

Przeczytajcie także: PKO wycofuje porównywarkę polis z iPKO i IKO

Cux.io automatyzuje pracę z danymi i pomaga błyskawicznie formułować wnioski dotyczące zachowań użytkowników strony internetowej. Jak to określa PZU w swoim komunikacie, algorytm tłumaczy emocje na liczby, tym samym umożliwiając spojrzenie na biznes z perspektywy klienta i wykrywanie miejsc, które mogą wpływać negatywnie na liczbę konwersji. Narzędzie samodzielnie filtruje dane, umożliwiając skupienie się tylko na tych, które są istotne z punktu widzenia celu biznesowego przedsiębiorstwa. Pozwala lepiej zrozumieć zachowanie użytkownika na stronie ubezpieczyciela i na bieżąco reagować na jego potrzeby.

Przeczytajcie także: Już wkrótce premiera raportu "Insurtechy w Polsce"

Cux.io jest zwycięzcą wiosennej edycji programu akceleracyjnego MIT EF CEE, którego PZU jest partnerem. W ramach trzech ostatnich edycji ubezpieczyciel przeanalizował pomysły 825 startupów, odbył 49 wywiadów z założycielami i przeprowadził pilotaże ze startupami z Polski, Chorwacji, USA, Ukrainy i Wielkiej Brytanii. Testy objęły m.in. aplikację wspierającą i przyspieszającą obsługę szkód w nieruchomościach poprzez automatyczną analizę zdjęć oraz narzędzie wspierające zarządzanie przestrzenią biurową w pracy hybrydowej. Ponadto rozpoczynają się właśnie ostatnie pilotaże rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Tymczasem już w najbliższy wtorek, podczas wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast, redakcja cashless.pl zaprezentuje nową edycję raportu "Insurtechy w Polsce", który zawiera informacje o działających na naszym rynku startupach ubezpieczeniowych, a także o technologicznych projektach ubezpieczycieli. Partnerami głównymi raportu, a także Cashless Breakfast, są Punkta Group oraz Secfense, partnerami wspierającymi PZU i Insly, a partnerem merytorycznym astorya.vc.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies