Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Credit Agricole spersonalizuje oferty wyświetlane klientom. Uwzględni profil behawioralny i historię interakcji

Rozwiązanie służące do personalizacji ofert wdrożono we współpracy z Data Force Group

Credit Agricole wdrożyło narzędzie służące do personalizacji w czasie rzeczywistym ofert kierowanych do klientów. System ma w mgnieniu oka dobierać i wyświetlać klientowi banku ofertę dopasowaną do jego profilu behawioralnego oraz historii interakcji z bankiem. Pod uwagę brana jest zarówno aktywność w aplikacji mobilnej, jak i w bankowości internetowej.

Przeczytajcie także: Pocztowy znosi opłaty za Konto w Porządku

Na podstawie analizy sytuacji klienta i jego zachowań narzędzie ma nie tylko dobierać adekwatny produkt, ale też decydować, jaki wariant komunikacji zaprezentować. Oprogramowanie może uwzględniać również historię kontaktów z danym klientem, synchronizację z innymi systemami banku, a także geolokalizację klienta.

Rozwiązanie może być wykorzystywane w kanałach własnych banku, ale też posłużyć do zaplanowania i zrealizowania szerzej zakrojonej kampanii, uwzględniającej np. media społecznościowe, pocztę elektroniczną, strony internetowe, serwisy wideo, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.

Przeczytajcie także: Allegro robi porządki w wynikach wyszukiwania

W rozwiązaniu wykorzystano oprogramowanie HCL Unica Interact oraz produkty Data Force Group. Ta ostatnia odpowiadała również za wdrożenie narzędzia w banku. Jak podają przedstawiciele podmiotu, integracja oprogramowania z bankowością elektroniczną trwała ok. czterech miesięcy, dłużej, bo blisko dziewięć miesięcy zajęły prace wdrożeniowe w aplikacji mobilnej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies