Rozwiązanie służące do personalizacji ofert wdrożono we współpracy z Data Force Group
Credit Agricole wdrożyło narzędzie służące do personalizacji w czasie rzeczywistym ofert kierowanych do klientów. System ma w mgnieniu oka dobierać i wyświetlać klientowi banku ofertę dopasowaną do jego profilu behawioralnego oraz historii interakcji z bankiem. Pod uwagę brana jest zarówno aktywność w aplikacji mobilnej, jak i w bankowości internetowej.
Na podstawie analizy sytuacji klienta i jego zachowań narzędzie ma nie tylko dobierać adekwatny produkt, ale też decydować, jaki wariant komunikacji zaprezentować. Oprogramowanie może uwzględniać również historię kontaktów z danym klientem, synchronizację z innymi systemami banku, a także geolokalizację klienta.
Rozwiązanie może być wykorzystywane w kanałach własnych banku, ale też posłużyć do zaplanowania i zrealizowania szerzej zakrojonej kampanii, uwzględniającej np. media społecznościowe, pocztę elektroniczną, strony internetowe, serwisy wideo, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.
W rozwiązaniu wykorzystano oprogramowanie HCL Unica Interact oraz produkty Data Force Group. Ta ostatnia odpowiadała również za wdrożenie narzędzia w banku. Jak podają przedstawiciele podmiotu, integracja oprogramowania z bankowością elektroniczną trwała ok. czterech miesięcy, dłużej, bo blisko dziewięć miesięcy zajęły prace wdrożeniowe w aplikacji mobilnej.