PKO BP wprowadził nowe wzory kart nawiązujące do wizerunków klubów, które awansowały do najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce
Widzew Łódź, Korona Kielce oraz Miedź Legnica. Te trzy kluby awansowały do Ekstraklasy piłkarskiej. Od teraz ich kibice mogą zamawiać karty debetowe z wzorami nawiązującymi do tych klubów. PKO BP, jak partner najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich, przygotował także odświeżone karty kierowane do kibiców Pogoni Szczecin i Warty Poznań, które świętują w tym roku swoje 75 i 110 rocznicę powstania.
Zmienione grafiki trafiły także na karty Lecha Poznań (ma to związek ze zdobyciem przez klub mistrzostwa Polski) oraz kilku innych drużyn, m.in. Śląska Wrocław, Górnika Zabrze i Piasta Gliwice. Jak czytam w informacji prasowej nadesłanej przez bank, oficjalna karta Ekstraklasy znacząco wpływa na identyfikację kibiców z poszczególnymi drużynami.
Jednocześnie PKO BP wprowadził nowy program partnerski dla klubów piłkarskich. Zgodnie z jego zasadami kibice poszczególnych zespołów mogą zakładać konta osobiste przez strony klubowe. Po podpisaniu umowy otrzymają kupon do Sklepu kibica. Natomiast klub otrzyma prowizję. Produkty objęte promocją to: PKO Konto za Zero, PKO Konto dla Młodych i PKO Konto bez Granic. Promocja trwa od 2 listopada do 31 grudnia 2022 roku.