Bank zapewnia, że pracuje nad przywróceniem możliwości pobierania apki na urządzenia z systemem Android
Bank BPS poinformował swoich klientów, że aktualnie nie ma możliwości pobierania jego aplikacji na urządzenia z systemem operacyjnym Android aplikacji BPS Mobilnie. – Po rozwiązaniu tego problemu zaktualizujemy informację w tej sprawie – pisze BPS w komunikacie do klientów. Osoby, które wcześniej aplikację pobrały, mogą z niej normalnie korzystać.
Instytucja nie podaje, dlaczego konkretnie apka zniknęła. Natomiast biuro prasowe BPS w odpowiedzi na pytanie cashless.pl w tej sprawie napisało, że niedostępność aplikacji w Google Play wynika z konieczności dostosowania jej do wymogów właściciela marketu. – Jak tylko aplikacja zostanie dostosowana, wystawimy ją ponownie w Google Play – pisze biuro prasowe BPS.
BPS nie jest pierwszym bankiem z Polski, który boryka się z niedostępnością swojej aplikacji w markecie dla urządzeń z Androidem. Swego czasu podobne kłopoty dotknęły posiadaczy rachunków w Pekao. Wówczas problem udało się rozwiązań w ciągu kilku godzin. Więcej na ten temat w tekście Aplikacja PeoPay zniknęła z marketu Google Play. Pekao pracuje nad jej przywróceniem.