Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
PZU uruchomiło Primebota. Wirtualny asystent zapyta klientów o ich wrażenia z kontaktu z infolinią ubezpieczyciela

Primebot może obsłużyć nawet tysiąc połączeń jednocześnie

PZU poinformowało o wdrożeniu wirtualnego ankietera, który zbada opinie klientów ubezpieczyciela. Primebot, bo tak nazywa się narzędzie, będzie pytał o zadowolenie klientów z kontaktu z infolinią firmy.

Przeczytajcie także: Klienci PKO rozmawiali z voicebotami już 10 mln razy

Primebota opracowała należąca do grupy OEX spółka Voice Contact Center. PZU zapewnia, że dzięki nowemu rozwiązaniu system badania opinii klientów jest w pełni zautomatyzowany, co zwiększa jego wydajność i umożliwia znacznie szybszy dostęp do potrzebnych danych. Wirtualny ankieter może wykonać nawet tysiąc połączeń jednocześnie.

Przeczytajcie także: Nowy operator płatności w moimPZU

Pilotaż tego typu rozwiązania PZU przeprowadziło jeszcze w zeszłym roku. Jego wyniki okazały się obiecujące, dlatego ubezpieczyciel zdecydował się wdrożyć na stałe badania satysfakcji z wykorzystaniem bota w jednym z procesów. A rozważa również poszerzenie zakresu jego działalności o kolejne obszary.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies