Simapka to rozwiązanie dla właścicieli sklepów i punktów usługowych, ułatwiające rejestrację nowych kart SIM, sprzedaż doładowań czy produktów finansowych, takich jak pożyczki
Biuro prasowe Polskich ePłatności informuje o kolejnej akwizycji zrealizowanej przez spółkę. Mowa o firmie Team4U, która jest właścicielem marki Simapka. To platforma wspomagająca pracę małych sklepów i punktów usługowych. Umożliwia łatwą rejestrację nowych kart SIM, doładowania telefonów, przenoszenie numerów komórkowych między operatorami, a ostatnio także produkty finansowe, takie jak pożyczki i ubezpieczenia. Simapka dostarcza także terminale płatnicze.
– Wejście Simapki do Grupy PeP umożliwi udostępnienie naszym klientom najnowocześniejszych technologii oraz jeszcze szerszej palety usług na terminalu androidowym, co pozwoli na dywersyfikację źródeł ich przychodów. Nabycie Simapki jest silnym sygnałem kierunku rozwoju PeP. Stawiamy na kompleksowość rozwiązań w oparciu o dopasowane do potrzeb klientów usługi dodane. Chcemy zbudować ekosystem, w którym płatność będzie tylko jednym z wielu elementów – mówi Monika Gaszewska, wiceprezeska PeP.
Przejęcie Simapki to pierwsza akwizycja zrealizowana przez PeP po wejściu w struktury Nexi. Wcześniej jednak PeP zdołał przyzwyczaić rynek do tego, że bez przerwy coś kupuje. Wystarczy wspomnieć, że spółka przejęła m.in. takie firmy jak operatorzy terminali NeoTu, PayUp, TopCard, dostawcy usług płatności za rachunki – Billbird, a także integratora płatności internetowych PayLane.