Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
SGB wdraża aplikację mobilną dla przedsiębiorców. Będzie wykorzystywać standard Polish API 3.0

Aplikacja mobilna dla firm od SGB aktualnie jest testowana przez pracowników banku. Wszyscy klienci będą mogli z niej korzystać prawdopodobnie we wrześniu

Jak dowiedział się serwis cashless.pl, spółdzielcza grupa SGB pracuje nad nową wersją swojej aplikacji mobilnej, przeznaczoną dla przedsiębiorców. – Pracując nad nowym narzędziem, wzięliśmy pod uwagę specyfikę poszczególnych banków spółdzielczych z naszej grupy, które korzystają z różnych systemów centralnych oraz innych rozwiązań dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. Dlatego banki oferujące dziś np. klientom indywidualnym aplikację mobilną inną niż SGB Mobile będą mogły wdrożyć naszą aplikację jako rozszerzenie oferty dla klientów firmowych – powiedział serwisowi cashless.pl Błażej Mika, wiceprezes SGB.

Przeczytajcie także: W banku SGB wkrótce pojawi się Visa Mobile

Zdaniem przedstawiciela SGB aplikacja dla firm, podobnie jak jej wersja dla klientów indywidualnych, będzie wykorzystywać standardy otwartej bankowości Polish API 3.0. – Aktualnie trwają już testy aplikacji. W sierpniu mamy zamiar rozpocząć program pilotażowy wraz z wybraną grupą klientów, natomiast we wrześniu z apki będą już mogli korzystać wszyscy zainteresowani tym przedsiębiorcy – mówi Błażej Mika.

Przeczytajcie także: Przelewy P2P Blikiem w kolejnym banku

Aplikacja mobilna dla przedsiębiorców od SGB będzie pozawalała na zarządzanie rachunkiem i kartami, zlecanie przelewów w tym podatkowych w ramach split payment, korzystanie z Blika, w tym realizację transakcji P2P, a więc na numer telefonu odbiorcy. Aplikacja będzie też zawierać usługę Autopay (płatności za autostrady) oraz moduł Active (dla uprawiających sporty). Jeżeli ktoś już korzysta z aplikacji SGB Mobile dla klientów indywidualnych, a zechce zarządzać ze smartfona rachunkiem firmowym, nie będzie musiał pobierać drugiej apki. – Po wdrożeniu naszego rozwiązania w aplikacji SGB Mobile klienci będą mogli wybrać, czy chcą zarządzać rachunkiem osobistym, czy firmowym, i przełączać się między nimi – zapewnia Błażej Mika.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies