Pośrednik będzie mógł przesłać klientowi link do pobrania aplikacji z marketów App Store lub Google Play, a po instalacji będzie przypisany jako opiekun danego klienta
Loando otwiera się na tradycyjnych pośredników kredytowych. Operator, który dotychczas specjalizował się w porównywaniu i sprzedaży produktów bankowych i pozabankowych online (w tym chwilówek, pożyczek i kredytów), udostępni swoje nowe narzędzie agentom stacjonarnym. Za pomocą platformy Loando będą oni mogli zdalnie obsługiwać swoich klientów.
Dzięki systemowi Loando pośrednik będzie mógł online pomóc klientowi w doborze odpowiedniego produktu, w złożeniu wniosku o kredyt bądź pożyczkę czy zdalnym podpisaniu umowy. Do jego dyspozycji będzie również wewnętrzny komunikator do prowadzenia rozmów z klientami, sekcja z raportami sprzedażowymi i rozliczeniami, a także baza wiedzy dotyczącej produktów. Loando prowadzi obecnie testy platformy z wybranymi agentami.
Jak dowiedziałam się od przedstawicieli Loando, uzupełnieniem narzędzia dla pośredników jest aplikacja mobilna dla klientów. Agent będzie mógł wysłać do swojego klienta kod QR lub link do pobrania apki ze sklepów Google Play i App Store. Po zainstalowaniu oprogramowania na smartfonie klient będzie przypisany do swojego pośrednika i otrzyma bezpośredni dostęp do wszystkich produktów, jakie ma w swojej ofercie agent Loando. – Dzięki tej aplikacji klient będzie mógł samodzielnie starać się o pożyczkę, a agent będzie mógł wspierać klienta, widząc w systemie, co dokładnie dzieje się z jego wnioskiem na każdym etapie – tłumaczy w rozmowie z serwisem cashless.pl Maciej Suwik, szef grupy Loando. Zapowiada też, że docelowo w aplikacji mobilnej poza produktami finansowymi znajdą się także oferty innych partnerów Loando.
Loando to grupa specjalizująca się w pośrednictwie finansowym i marketingu internetowym. W jej skład wchodzą m.in. pozyczkaportal.pl czy serwis loando.pl. Od niedawna Loando ma nowego właściciela. Jest nim szwedzka grupa Clar.