W ciągu roku Beesafe udało się pozyskać 100 tys. klientów. Insurtech oferować będzie m.in. ubezpieczenia mieszkań oraz NNW inne niż komunikacyjne
Insurtech Beesafe pochwalił się przekroczeniem granicy 100 tys. klientów w ciągu nieco ponad roku funkcjonowania. Startup sprzedaje ubezpieczenia przez swoją stronę internetową, gdzie klient otrzymuje ofertę po podaniu zaledwie dwóch danych (numeru rejestracyjnego i swojej daty urodzenia), oraz za pośrednictwem internetowych porównywarek ubezpieczeń, jak Rankomat, Porówneo czy Mubi.
Firma sprzedaje głównie ubezpieczenia komunikacyjne, a więc OC i AC, oraz dodatki do nich, takie jak assistance samochodowe czy NNW. Ma się to jednak wkrótce zmienić. – Myśląc o przyszłości, widzę trójkąt z trzema wierzchołkami – jeden z nich to nowe produkty, drugi – nowe kanały dystrybucji, trzeci – nowe rynki. Prowadzimy rozważania w każdym z tych trzech wymiarów. Na dziś podjęliśmy na 100 proc. decyzję o rozszerzeniu oferty produktowej, w pozostałych wymiarach dyskusje są jeszcze w toku – mówi Rafał Mosionek, prezes Beesafe. Jakie produkty mogą się pojawić w ofercie startupu? Ubezpieczenia mieszkań, NNW inne niż komunikacyjne, różne rodzaje assistance, polisy turystyczne lub dotyczące zdrowia. Wybór między nimi i kolejność wdrożeń będzie zależała od potencjału biznesowego.
Beesafe jest jedną z marek należących do grupy VIG i sprzedaje ubezpieczenia Compensy. Polska została wybrana jako kraj, w którym projekt jest rozwijany i został pilotażowo wprowadzony, z możliwością przeniesienia rozwiązania na inne rynki. Jak wynika z zapowiedzi Rafała Mosionka, ekspansja geograficzna też jest obecnie tematem dyskusji.