Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rada PCI opublikowała nowe wytyczne. Dotyczą produkcji i dostarczania kart płatniczych

Nowy standard zastępuje ten obowiązujący od stycznia 2017 r.

Rada Payment Card Industry wydała nowe wytyczne dotyczące wytwarzania i dostarczania kart płatniczych. Nowy dokument to trzecia wersja przygotowywanego przez PCI standardu. Poprzednia obowiązywała od stycznia 2017 r.

Przeczytajcie także: Diners Club przestaje wydawać karty w Polsce

Zaktualizowany standard ma pomóc lepiej dbać o bezpieczeństwo podczas produkcji i dostarczania kart, a w konsekwencji chronić przed wyłudzeniami i naruszeniem danych dotyczących płatności. Nowe wymogi zawarto w dokumentach: PCI Card Production and Provisioning Logical Security Requirements and Test Procedures v 3.0 oraz PCI Card Production and Provisioning Physical Security Requirements and Test Procedures v 3.0, a także przygotowano zestawienie zmian pomiędzy starszą a nowszą wersją standardu.

Znaleźć w nich można wytyczne co do produkcji kart, zarówno w zakresie dotyczącym pasków magnetycznych, jak i chipa, ich wysyłki do klienta, a także co do procesu aktywowania karty. Dodatkowo pojawiły się nowe wymagania związane z wykorzystaniem transportu kolejowego, morskiego i lotniczego przy dostarczaniu kart.

Przeczytajcie także: Nowy POS z Androidem w ofercie eService

Rada PCI (PCI Security Standards Council) to instytucja powołana przez największe na świecie organizacje płatnicze. Ma przewodzić wysiłkom branży mającym na celu zwiększenie bezpieczeństwa płatności, czego wyrazem są m.in. przygotowywane przez nią standardy. Wytyczne tej instytucji decydują o zasadach przeprowadzania transakcji, projektowania aplikacji płatniczych czy budowy terminali POS.

Obecnie jednym z wyczekiwanych przez branżę standardów, które PCI ma opracować, są te dotyczące wprowadzania PIN-u na urządzeniach typu softPOS.

Fot. freepik.com

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: KARTY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies