Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w programie Allegro Smart. Darmowa dostawa kurierem przy zakupach za 40 zł zostaje na stałe

Dotychczas minimalna wartość zamówienia uprawniająca do bezpłatnej dostawy kurierem wynosiła 80 zł, a w ramach obowiązującej ostatnio promocji była obniżona do 40 zł

Operator platformy Allegro poinformował, że darmowa dostawa kurierem przy zakupach od 40 zł będzie stałym elementem programu Smart. Od kilku miesięcy trwa promocja, w ramach której obniżono minimalną wartość zamówienia uprawniającą do bezpłatnej dostawy kurierem – z 80 zł do 40 zł. Miała się skończyć 31 stycznia, jednak spółka zdecydowała, że od 1 lutego niższy limit będzie standardem. Tym samym zakupy za 40 zł będą uprawniały posiadaczy pakietu Smart do darmowej dostawy dowolną z metod dostępnych w ramach tego programu.

Przeczytajcie także: Allegro testuje darmowe dostawy przy zamówieniach już od 1 zł

Po stronie sprzedających do końca promocji nie zmienią się zasady rozliczania tego typu dostaw. A zatem do końca stycznia nie będą płacić za przesyłki kurierskie, jeżeli zamówienie będzie w przedziale 40-79,99 zł. Sprzedawcy muszą się natomiast spodziewać zmian od 1 lutego. Jak już mogliście przeczytać w serwisie cashles.pl, zacznie wtedy obowiązywać nowy cennik dostaw, uzależniający opłaty od wartości zamówienia.

I tak w przypadku dostaw kurierem (UPS, DPD, Pocztex Kurier 48) opłaconych z góry opłata wyniesie niespełna 2 zł dla zamówień w przedziale 40-79,99 zł, blisko 4 zł dla zamówień od 80 do niespełna 200 zł, prawie 6 zł w przedziale 200-299,99 zł i niespełna 7 zł dla zamówień powyżej 300 zł. Dla dostaw kurierem z płatnością przy odbiorze cennik wygląda podobnie, ale do każdej opłaty należy doliczyć 3,49 zł.

Przeczytajcie także: Automaty paczkowe Allegro w kolejnych miastach

Allegro zapowiedziało również, że z końcem roku zamknie Program Szybkich Wysyłek, który rekompensuje sprzedawcom rabatami opłaty za dostawę, o ile nadadzą oni przesyłkę w dniu zamówienia. Platforma planuje natomiast wprowadzić nowy program, o którego szczegółach ma wkrótce informować.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies