Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warta pokazała nowy serwis informacyjny. Odświeżono szatę graficzną i udostępniono kolejne funkcje

Za pośrednictwem strony można załatwić wiele spraw związanych z obsługą polisy czy likwidacją szkody, a także kupić ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne

Warta przygotowała nowy serwis informacyjny, dzięki któremu zakup ubezpieczeń i obsługa polis mają być łatwiejsze. Przy okazji odświeżono również szatę graficzną, zgodnie z nową identyfikacją wizualną marki. Z witryny można wygodnie korzystać zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.

Przeczytajcie także: Nowa strona Wienera

W nowej witrynie treści podzielono na działy – dla klientów indywidualnych i firmowych, a każdy z nich na sekcje produktowe i związane z obsługą posprzedażową. W sekcjach produktowych klient może zapoznać się z ofertą Warty, poznać warunki ubezpieczeń, wyliczyć składkę dla wybranych produktów majątkowych, a następnie kupić wybraną polisę online lub skontaktować się z agentem. Dla osób zainteresowanych tą drugą opcją przygotowano usprawnioną wyszukiwarkę agentów oraz formularz kontaktowy. Online kupić można ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i podróżne.

Klienci, którzy odwiedzają serwis Warty, aby załatwić jakąś sprawę związaną z posiadaną przez siebie polisą, już na stronie głównej znajdą przydatne funkcje takie jak możliwość wezwania pomocy assistance, zgłoszenia szkody, dosłania dokumentów, wyszukania warsztatu czy sprawdzenia statusu swojej sprawy. Przygotowano również formularze, za pomocą których można samodzielnie zgłosić sprzedaż lub kupno pojazdu, domu czy mieszkania, zamówić duplikat dokumentu lub polisy, wystąpić o zwrot lub przeksięgowanie składki za ubezpieczenie majątkowe lub na życie czy uzyskać zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: Compensa przyspiesza wypłaty odszkodowań

Przy okazji warto wspomnieć, że Warta zdecydowała się na automatyzację tego typu czynności obsługowych. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, wprowadzenie automatycznych procesów w miejsce czynności, które wcześniej były wykonywane osobiście przez pracowników ubezpieczyciela, pozwala znacznie skrócić czas oczekiwania przez klienta na załatwienie sprawy. Przykładowo na zaświadczenie o historii ubezpieczenia czeka się teraz nie dłużej niż dwie minuty, a bywało, że trwało to nawet dwa dni.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies