Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO BP zaktualizowało aplikację dla klientów biznesowych. Wprowadzone zmiany mają wpłynąć na wygodę korzystania

Nowa wersja jest już do pobrania ze sklepów Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery

PKO BP przygotowało aktualizację swojej aplikacji mobilnej dla klientów biznesowych. Nową wersję iPKO biznes można już pobierać ze sklepów Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery.

Przeczytajcie także: Millennium wdroży płatności Google Pay

Aktualizacja przynosi zmianę wyglądu aplikacji. Odświeżona została szata graficzna i zadbano o wygodniejszą nawigację. Nowy pasek menu i możliwość zmiany kontekstów mają sprawić, że z narzędzia będzie się łatwiej korzystało. Poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądają stara i nowa wersja apki.

Przeczytajcie także: Płatności zbliżeniowe Blik coraz bliżej

iPKO biznes to aplikacja mobilna dla klientów biznesowych PKO BP. Jest dostępna w dwóch wersjach: w trybie pełnym, dla klientów zarządzających finansami firmy i posiadających dostęp do serwisu internetowego iPKO biznes, oraz w trybie użytkownika karty, dla osób, które potrzebują tylko mobilnego dostępu do swojej karty firmowej. Ci pierwsi mogą za pomocą apki m.in. zatwierdzać przelewy i operacje niefinansowe, sprawdzać saldo i historię kont firmowych czy kontrolować statusy transakcji. W obu wersjach można natomiast m.in. sprawdzać historię transakcji kartą, stan dostępnych środków czy wykorzystanie limitów.

Z kolei przedwczoraj w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że zupełnie nową aplikację do swojego portfolio dodał mBank. To narzędzie dla inwestorów, o nazwie mBank Giełda.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies