Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rebranding w NBP. Zobaczcie, jak wyglądają nowe logotypy

"Dbamy o wartość polskiego pieniądza" – to nowe hasło NBP

Narodowy Bank Polski zdecydował się na odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej. Bank centralny będzie się teraz posługiwał nowym logotypem i hasłem. A elementy identyfikacji graficznej zostały wzbogacone o emblemat z wizerunkiem orła oraz budynkiem ze skarbcem i sztabami złota.

Przeczytajcie także: Dane NBP. Oszuści kradną rzadziej, ale więcej

O tym, że takich zmian można się spodziewać, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl już na początku tego tygodnia. Informowaliśmy Was wtedy, że NBP zastrzegł nowe znaki graficzne. W zaktualizowany logo banku kwadrat z napisem NBP został zmieniony na koło, nawiązujące do okrągłych drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego, z takim samym napisem. Użyty w logotypie krój pisma nie uległ zmianie.

Przeczytajcie także: Będzie nakaz przyjmowania płatności bezgotówkowych?

Z kolei nowe hasło bank centralnego brzmi: "Dbamy o wartość polskiego pieniądza". A wprowadzony do użycia emblemat prezentuje się następująco:


KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: REBRANDING, NBP

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies