Wygląda na to, że awaria, o której pisałem wczoraj, jest nieco poważniejsza niż się wydawało
Wczoraj mogliście przeczytać w serwisie Cashless o kłopotach niektórych klientów BZ WBK pragnących skorzystać z płatności Android Pay. Z doniesień czytelników wynikało, że nie mogą płacić podpiętymi do aplikacji Google'a kartami Visy. Biuro prasowe banku potwierdziło tę informację. Awarii wciąż nie udało się usunąć, a jak wynika z doniesień kolejnych czytelników, których komentarze pojawiły się pod moim wczorajszym tekstem, podobne problemy jak w BZ WBK są w innych instytucjach oferujących Android Pay, a przede wszystkim w Nest Banku.
– Odnotowaliśmy klika przypadków nieudanych transakcji z wykorzystaniem Android Pay. Wraz z dostawcą pracujemy już nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi. Naszych klientów prosimy, aby chwilowo używali plastikowych kart Visa stykowo lub bezstykowo. Najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj płatności Android Pay będą ponownie dostępne – informuje Dorota Ordon z biura prasowego Nest Banku. O kłopotach z Android Pay donieśli też klienci Euro Banku, ale instytucja ta na razie nie podaje, czy rzeczywiście one występują.
AKTUALIZACJA
Z informacji przekazanych przed chwilą (godz. 13, 1 lutego) przez banki wynika, że usługa Android Pay funkcjonuje już poprawnie.