Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kartę BZ WBK kupicie w Żabce

Dzięki współpracy z siecią sklepów bank chce dotrzeć do tych klientów, którzy nie mają jeszcze rachunku osobistego

„iJuż” to nowy projekt, nad którym BZ WBK pracuje wspólnie z siecią sklepów Żabka oraz polskim oddziałem MasterCarda. Polega na sprzedaży kart przedpłaconych. Chodzi o to, aby zachęcić osoby płacące gotówką do jej zamiany na plastikowy pieniądz, zwłaszcza że można to robić bez konieczności zakładania konta w banku.

karta i juz crop

Nowe rozwiązanie przetestowano w czerwcu w kilku sklepach w Lublinie. – Pierwsze wyniki są obiecujące i widzimy duży potencjał tego rozwiązania. Dzięki temu, że posiadamy ponad 4 tys. sklepów w całej Polsce, usługa może dotrzeć do milionów klientów w bardzo krótkim czasie – mówi Jacek Spychała, dyrektor ds. public relations Żabka Polska.

Przeczytaj także: BZ WBK stawia na karty kredytowe. Klienci mniej...

Karta połączona jest z rachunkiem technicznym, który następnie można zasilać np. przy okazji kolejnych zakupów w Żabce. Dodatkowo historię transakcji, saldo czy wartość dostępnych środków można w każdej chwili sprawdzić logując się do internetowego systemu transakcyjnego, prowadzonego przez BZ WBK dla kart przedpłaconych.

W ten sposób za jednym zamachem można pokazać zalety karty zbliżeniowej oraz bankowości internetowej. Jak rozumiem BZ WBK liczy, że klientowi, który zacznie płacić kartą oraz sprawdzać co na niej jeszcze zostało przez internet, przestanie ona wystarczać i zechce założyć zwykłe konto osobiste.

Przeczytaj także: Właściciel marki PolCard zainwestuje w karty pre paid

– Naszą wspólną ofertę przygotowaliśmy przede wszystkim dla nieubankowionych. Karta "iJuż" dzięki swoim funkcjom, dużej dostępności i prostemu procesowi zakupu, może stać się sposobem dla przekonania ich o łatwości korzystania z usług bankowych – mówi Piotr Termena, menedżer odpowiedzialny za projekt po stronie BZ WBK.

W ostatnim czasie coraz więcej banków stawia na sprzedaż kart przedpłaconych. Kilka dni temu pisałem, że First Data Polska organizująca biznes kartowy dla kilku banków w tym dla Aliora i Getinu, również pracuje nad systemem umożliwiającym sprzedaż kart przedpłaconych.

Natomiast nie dziwi udział Żabki w projekcie „iJuż”. Firma ta posiada licencję krajowej instytucji płatniczej, która pozwala na wydawnictwo kart pre paid. Żabka jest też aktywna w poszukiwaniu nowych źródeł przychodów, czego przykładem może być opisana na Cashless wczoraj jej współpraca z Pocztą Polską. Dobrze współpracuje się jej także z MasterCardem - jest np. ambasadorem usługi "Płać kartą i wypłacaj", promowanej przez tę organizację.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies