Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
TUW wprowadza e-polisę. Ułatwi klientom zdalny zakup ubezpieczenia komunikacyjnego

Klient zdalnie akceptuje ofertę i opłaca składkę za pośrednictwem PayU, po czym dostaje polisę na maila

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW informuje o uruchomieniu e-polisy. Nowa funkcja ma ułatwić agentom i klientom zdalne zawieranie umów ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: DAS zniknie z polskiego rynku

Agenci ubezpieczeniowi współpracujący z towarzystwem przygotowują w systemie sprzedażowym ofertę i przekazują do niej link na adres mailowy ubezpieczającego. Po akceptacji oferty i opłaceniu składki za pośrednictwem PayU polisa jest automatycznie wystawiana i wysyłana klientowi mailem.

Obecnie z rozwiązania można korzystać przy zakupie ubezpieczeń komunikacyjnych, z czasem jednak firma planuje oferować w ten sposób również pozostałe produkty kierowane do klienta detalicznego.

Przeczytajcie także: Insurtech Trasti chce zaoferować atrakcyjne ceny i wygodne płatności

Na wprowadzenie tego typu rozwiązań niektóre firmy, np. Compensa, zdecydowały się już kilka lat temu. Natomiast przez długi czas cieszyły się one zainteresowaniem dość wąskiej grupy agentów i klientów. Dopiero ostatni rok sprawił, że kolejni ubezpieczyciele zaczęli ułatwiać agentom sprzedaż online, a i klienci przekonali się do tej formy zawierania umów. Było to oczywiście spowodowane pandemią koronawirusa i wynikającymi z niej ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich. W podobnym modelu jak w TUW-ie kupicie u agenta ubezpieczenie m.in. Generali czy InterRisku.

Fot. freepik.com/gpointstudio

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies