Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Automatyczna wypłata odszkodowania za odwołany lot. Rozwiązanie dostępne na kolejnych rynkach

Z usługi mogą korzystać klienci Terrawind Global Protection w USA i Ameryce Łacińskiej

Turyści ze Stanów Zjednoczonych i krajów Ameryki Łacińskiej będą mogli korzystać z ubezpieczenia zapewniającego automatyczną wypłatę w razie opóźnienia lub odwołania lotu. Wystarczy, że zarejestrują swój lot na przygotowanej w tym celu platformie. Jeśli okaże się, że jest on opóźniony lub odwołany, natychmiast dostaną powiadomienie oraz propozycję skorzystania z lotniskowej poczekalni (w razie opóźnienia powyżej trzech godzin) lub wypłatę odszkodowania, które od ręki znajdzie się na ich koncie PayPal.

Przeczytajcie także: Blink: automatyczne wypłaty dla firm po huraganach

Odpowiednie rozwiązanie dostarcza insurtech Blink, który właśnie nawiązał współpracę z działającą na terenie obu Ameryk firmą Terrawind Global Protection, oferującą podróżnym usługi assistance. Blink na bieżąco monitoruje loty i pozyskuje informacje o ewentualnych zakłóceniach w ich harmonogramie, dzięki czemu możliwa jest natychmiastowa reakcja w razie kłopotów podróżnych korzystających z polisy Terrawind Global Protection.

Niedawno partnerstwo z insurtechem nawiązał również inny asystor – Allianz Partners, w Polsce znany pod nazwą Mondial Assistance. Dzięki tej współpracy również klienci korzystający z ochrony dostarczanej przez Allianz Partners mogą liczyć na błyskawiczną rekompensatę w razie opóźnień czy odwołania lotu. Na razie jednak usługa jest dostępna tylko dla turystów z Wielkiej Brytanii.

Przeczytajcie także: Coraz bliżej startu Wefox w Polsce

Podobne udogodnienie swego czasu przygotowała Axa. Projekt rozwijany pod nazwą Fizzy opierał się na technologii blockchain. W razie opóźnienia przekraczającego dwie godziny dochodziło do automatycznej wypłaty, bez konieczności składania wniosków czy odpowiednich dyspozycji. Jak się jednak okazało, oferta nie spotkała się z zainteresowaniem klientów – w ciągu pierwszego roku zgłoszono 11 tys. lotów, co przełożyło się na wypłaty dla zaledwie 100 klientów. W konsekwencji firma zdecydowała o zakończeniu projektu po dwóch latach od jego startu.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies