Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kibice Legii kupią bilet przez aplikację

Płatności dokonają z rachunku karty za pomocą MasterPassa. To jeden z elementów umowy o partnerstwie podpisanej przez klub z MasterCardem

Podpisany właśnie kontrakt daje MasterCardowi prawo do używania tytułu oficjalnego partnera klubu. Organizacja umożliwi kibicom Legii dokonywanie płatności za pomocą cyfrowego portfela MasterPass. Dotyczy to nie tylko sklepu internetowego klubu, ale także aplikacji mobilnej. Dzięki niej kibice będą mogli rezerwować, kupować i płacić za bilety na mecze swojej drużyny bezpośrednio ze smartfona. Prace nad wdrożeniem MasterPassa do aplikacji Legii już ruszyły. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy nowa funkcja zacznie działać.

Przeczytajcie także: Poznański Lech sprzedaje bilety przez aplikacje

Jeżeli wdrożenie się powiedzie, Legia będzie drugim klubem piłkarskim w Polsce, który umożliwi kupowanie biletów na mecze za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Wcześniej takie rozwiązanie udostępnił swoim kibicom Lech Poznań, współpracujący na tym polu z firmą PayU. Bilety na wydarzenia organizowane na Stadionie Narodowym mogą też kupować użytkownicy aplikacji SkyCash. Niestety, nie dotyczy to meczy piłkarskiej reprezentacji Polski.

MasterCard znany jest z wspierania wydarzeń sportowych. Jest na przykład sponsorem europejskiej Ligi Mistrzów w piłce nożnej. W najbliższym czasie kibice Legii mogą liczyć na specjalne promocje. Szczegóły wspólnej oferty MasterCarda i Legii mają być znane wkrótce.

Przeczytajcie także: Po motoryzacji hybrydy mogą opanować bankowość mobilną

MasterPass to cyfrowy portfel ułatwiający zakupy internetowe kartami. Po jednorazowym podpięciu karty do portfela można nią płacić w sieci bez konieczności uciążliwego podawania każdorazowo danych znajdujących się na plastiku. Obecnie MasterPass mogą zakładać klienci Raiffeisen Polbanku za pośrednictwem serwisu swojego banku. Klienci pozostałych banków mogą się rejestrować do portfela MasterPass za pośrednictwem strony firmy uPaid.

Rozwiązaniem konkurencyjnym dla MasterPassa, oferowanym przez Visę, jest portfel V.me. Organizacja zdecydowała się jednak zaprzestać rozwoju tego produktu, a w najbliższym czasie zaoferuje w zamian inny o nazwie Visa Checkout. Ta usługa jest oferowana przez amerykańską Visa Inc., która jest w trakcie fuzji z Visą Europe.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies