Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
PZU prowadzi nabór do sieci sprzedaży w formie gry rekrutacyjnej. Kandydaci wcielą się w niej w rolę agenta ubezpieczeniowego

Do udziału w rekrutacji PZU zachęca szczególnie osoby, które lubią nawiązywać nowe kontakty, są samodzielne, ambitne i przedsiębiorcze

PZU prowadzi nabór do swojej sieci sprzedaży, którego pierwszym etapem jest gra rekrutacyjna. Kandydaci zmierzą się w niej z wyzwaniami, przed jakimi staje agent sprzedający ubezpieczenia na życie w swojej codziennej pracy.

Przeczytajcie także: Oddajcie głos w plebiscycie Cashless Pay 2020

Osoba zainteresowana aplikowaniem musi na początku podać swoje dane i wyrazić zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym. Cała zabawa trwa ok. 20-30 minut. Już samo uzupełnianie danych przypomina tworzenie profilu w grze komputerowej. Potem kandydat zapoznaje się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i e-maili. Dowiaduje się z nich m.in., jaki będzie jego zakres obowiązków. Następnie czeka go pięć dni pracy, podczas których będzie podejmował decyzje tak jak prawdziwy sprzedawca. Dla ułatwienia pojawiają się chmurki z podpowiedziami, jakie działania trzeba wykonać w danej chwili. Ubezpieczyciel zdradza, że w grze ukryto kilka ciekawostek, dlatego warto ją dobrze poznać.

W trakcie gry ubezpieczyciel poznaje kandydata m.in. podczas "rozmów" z przełożonym, analizując wybierane przez niego odpowiedzi na pytania. Kandydat na koniec może zmienić swoje decyzje i poprawić informacje podane w formularzu danych osobowych. Następnie zgłasza swoją kandydaturę, klikając przycisk 'Wyślij aplikację". Od tego momentu może się spodziewać, że w ciągu 14 dni skontaktuje się z nim osoba prowadząca rekrutację, jeśli jego profil będzie odpowiadać oczekiwaniom ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także: PZU odświeżyło swoją aplikację mobilną

Do udziału w rekrutacji PZU zachęca szczególnie osoby, które lubią nawiązywać nowe kontakty, są samodzielne, ambitne i przedsiębiorcze oraz chcą mieć realny wpływ na swoje dochody.

Rekrutacja pośredników sprzedających ubezpieczenia na życie jest dla ubezpieczycieli niemałym wyzwaniem. Firmy borykają się z problemem zmniejszających się sieci dystrybucji, w których średnia wieku agentów jest coraz wyższa. Praca agenta życiowego wydaje się bowiem wielu kandydatom – szczególnie młodym – mało atrakcyjna, a przy tym wiąże się zazwyczaj z koniecznością zmierzenia się z założeniem własnego biznesu i zgłębienia raczej mało znanej tematyki ubezpieczeń. Wygląda na to, że nowym procesem rekrutacyjnym PZU Życie chce przekonać młode osoby, że ubezpieczenia mogą być ciekawe i atrakcyjne.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies