Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PZU prowadzi nabór do sieci sprzedaży w formie gry rekrutacyjnej. Kandydaci wcielą się w niej w rolę agenta ubezpieczeniowego

Do udziału w rekrutacji PZU zachęca szczególnie osoby, które lubią nawiązywać nowe kontakty, są samodzielne, ambitne i przedsiębiorcze

PZU prowadzi nabór do swojej sieci sprzedaży, którego pierwszym etapem jest gra rekrutacyjna. Kandydaci zmierzą się w niej z wyzwaniami, przed jakimi staje agent sprzedający ubezpieczenia na życie w swojej codziennej pracy.

Przeczytajcie także: Oddajcie głos w plebiscycie Cashless Pay 2020

Osoba zainteresowana aplikowaniem musi na początku podać swoje dane i wyrazić zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym. Cała zabawa trwa ok. 20-30 minut. Już samo uzupełnianie danych przypomina tworzenie profilu w grze komputerowej. Potem kandydat zapoznaje się z informacjami przekazywanymi w grze w formie powiadomień i e-maili. Dowiaduje się z nich m.in., jaki będzie jego zakres obowiązków. Następnie czeka go pięć dni pracy, podczas których będzie podejmował decyzje tak jak prawdziwy sprzedawca. Dla ułatwienia pojawiają się chmurki z podpowiedziami, jakie działania trzeba wykonać w danej chwili. Ubezpieczyciel zdradza, że w grze ukryto kilka ciekawostek, dlatego warto ją dobrze poznać.

W trakcie gry ubezpieczyciel poznaje kandydata m.in. podczas "rozmów" z przełożonym, analizując wybierane przez niego odpowiedzi na pytania. Kandydat na koniec może zmienić swoje decyzje i poprawić informacje podane w formularzu danych osobowych. Następnie zgłasza swoją kandydaturę, klikając przycisk 'Wyślij aplikację". Od tego momentu może się spodziewać, że w ciągu 14 dni skontaktuje się z nim osoba prowadząca rekrutację, jeśli jego profil będzie odpowiadać oczekiwaniom ubezpieczyciela.

Przeczytajcie także: PZU odświeżyło swoją aplikację mobilną

Do udziału w rekrutacji PZU zachęca szczególnie osoby, które lubią nawiązywać nowe kontakty, są samodzielne, ambitne i przedsiębiorcze oraz chcą mieć realny wpływ na swoje dochody.

Rekrutacja pośredników sprzedających ubezpieczenia na życie jest dla ubezpieczycieli niemałym wyzwaniem. Firmy borykają się z problemem zmniejszających się sieci dystrybucji, w których średnia wieku agentów jest coraz wyższa. Praca agenta życiowego wydaje się bowiem wielu kandydatom – szczególnie młodym – mało atrakcyjna, a przy tym wiąże się zazwyczaj z koniecznością zmierzenia się z założeniem własnego biznesu i zgłębienia raczej mało znanej tematyki ubezpieczeń. Wygląda na to, że nowym procesem rekrutacyjnym PZU Życie chce przekonać młode osoby, że ubezpieczenia mogą być ciekawe i atrakcyjne.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies