Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut: bramka płatnicza dla klientów Business teraz także w Polsce i 13 innych krajach

Jeśli macie konto firmowe w Revolucie, możecie już przyjmować płatności za pomocą jego bramki lub skorzystać z API

Revolut poinformował, że teraz także jego polscy klienci mogą korzystać ze stworzonej przez niego bramki płatniczej i przyjmować płatności kartą. O tym, że brytyjski fintech oferuje firmom takie rozwiązanie, chociaż wtedy tylko w Wielkiej Brytanii, pisałem w połowie listopada. Teraz usługa pojawiła się na 12 nowych rynkach. Oprócz Polski, także w: Irlandii, Francji, Holandii, Belgii, Danii, Szwecji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Niemczech i Austrii.

Przeczytajcie także: Revolut oferuje klientom własną bramkę płatniczą

Usługa akceptacji płatności będzie elementem “pakietu startowego” Revolut Business dla firm planujących rozwijać swój biznes online. Opłaty transakcyjne wynoszą 1,3 proc. dla kart z Europy i 2,8 proc. dla pozostałych. Fintech obiecuje, że w płatnych planach Revolut Business pojawi się comiesięczny limit darmowych akceptacji płatności dla kart z Europy.

Przeczytajcie także: Revolut poprawia dostęp do konta przez internet

Przedsiębiorcy, którzy zechcą dopasować oferowany mechanizm płatności do własnych potrzeb, mogą wykorzystać przygotowane przez Revoluta widgety lub API. Fintech deklaruje, że środki z płatności będą dostępne na drugi dzień. Mogą być przechowywane w jednej z 14 walut lub zamieniane na inną po kursie międzybankowym.

Revolut obiecuje, że nowy produkt wkrótce pojawi się na pozostałych rynkach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, na których fintech oferuje swoje usługi.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies