Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
eService uruchomił bramkę płatniczą. Umożliwia przyjmowanie płatności online, nawet jeśli nie macie sklepu internetowego

W bramce eService zaoferowano akceptację płatności kartami, Blikiem, przelewami typu pay by link oraz wirtualnymi portfelami

eService, firma należąca do PKO BP oraz amerykańskiego EVO, rozpoczęła promowanie swojej nowej bramki płatniczej pozwalającej na przyjmowanie płatności online. Za pomocą bramki można przyjmować płatności wieloma różnymi metodami, takimi jak karty płatnicze, przelewy typu pay by link, Blik, czy portfele cyfrowe takie Appe Pay, Google Pay i Masterpass.

Przeczytajcie także: mBank promuje bramkę płatniczą PayNow

Jedną z charakterystycznych cech bramki eService jest usługa SafeLink. To generator linków, które można wysyłać płatnikowi np. w wiadomości e-mail. Odbiorca linka może za jego pośrednictwem przejść na stronę płatności i uiścić należność. Jak mówi biuro prasowe eService, taka usługa w czasie pandemii może przydać się np. restauracjom zwykle nierealizującym zamówień z dostawą i nieposiadającym rozbudowanej strony internetowej. Jeżeli w czasie ograniczeń związanych z koronawirusem chcą rozpocząć sprzedaż z dowozem, mogą używać SafeLink do przyjmowania płatności bez potrzeby inwestowania w stronę www.

Przeczytajcie także: eService wprowadza na rynek soft POS-a

Do niedawna bramki integrujące różne metody płatności w internecie były domeną instytucji płatniczych, takich jak PayU czy Przelewy24. Coraz częściej w biznes ten wchodzą inne podmioty, np. banki, czego przykładem może być ING (bramka imoje) czy mBank (bramka PayNow). Również operatorzy terminali płatniczych, dotąd koncentrujący się głównie na obsłudze stacjonarnych sklepów i punktów usługowych, próbują swoich sił w zyskującym na znaczeniu e-commerce. Przed eService swoją bramkę wprowadziły do oferty np. Polskie ePłatności, które odpowiednie kompetencje nabyły po przejęciu spółki PayLane.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies