Z serwisu mojePZU korzysta już blisko 1,5 mln użytkowników
PZU udostępni swoją aplikację mobilną do pomocy w poszukiwaniu zaginionych dzieci. Użytkownicy mojePZU mobile będą otrzymywali komunikat push w razie wszczęcia procedury Child Alert. Odpowiednie powiadomienie wyświetli się również na ekranie komputera tym, którzy korzystają z serwisu za pośrednictwem strony internetowej (o ile wyrazili odpowiednią zgodę).
Międzynarodowy system Child Alert funkcjonuje w 20 krajach europejskich, w tym od 7 lat w Polsce. Polega on na bardzo szybkim rozprzestrzenianiu informacji o zaginionym dziecku, w razie podejrzenia, że mogło ono paść ofiarą przestępstwa, a jego życie i zdrowie są w niebezpieczeństwie. Dane dotyczące zdarzenia i dziecka oraz jego wizerunek są upowszechniane za pomocą wszelkich dostępnych środków przekazu, takich jak telewizja, internet, radio, tablice reklamowe czy elektroniczne znaki drogowe.
Teraz grono osób, które mogą pomóc w znalezieniu dziecka, zostanie poszerzone o użytkowników aplikacji mojePZU, którym w razie uruchomienia procedury Child Alert, wyświetli się na telefonie lub komputerze odpowiednie powiadomienie. Dotychczas procedura została uruchomiona w Polsce cztery razy, a w każdym z tych przypadków udało się odnaleźć zaginione dziecko.
MojePZU to platforma mająca obecnie prawie półtora miliona użytkowników. Można z niej korzystać za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Poprzez serwis klient ma dostęp do produktów i usług grupy PZU. Zalogowani użytkownicy mogą m.in. kupić wybrane ubezpieczenia online i zapłacić za nie przez serwis, zgłosić szkodę i sprawdzić jej status, przystąpić do ubezpieczenia na życie i opłacać składki, korzystać z opieki medycznej (np. umawiać wizyty stacjonarne i teleporady, dodawać dokumentację medyczną, pobierać e-recepty i skierowania) czy inwestować.