Wcześniej współpracę z Booksy nawiązały Alior i BNP Paribas
Credit Agricole poinformował o rozpoczęciu współpracy z operatorem aplikacji mobilnej Booksy. Dzięki temu klienci, którzy zamierzają odwiedzić oddział banku, mogą umówić się na rozmowę z doradcą na konkretną godzinę, co pozwala uniknąć kolejki. – Zachęcamy klientów do korzystania z banku przez internet lub telefon. Ale słuchamy także tych, którzy potrzebują bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce – tak Damian Ragan, wiceprezes Credit Agricole, argumentuje wprowadzenie nowej usługi.
Booksy to polski startup wymieniany wśród kandydatów do awansowania do grona jednorożców (firma o wycenie przekraczającej miliard dolarów). Oferowana przez spółkę aplikacja pozwala umawiać się na wizyty przede wszystkim do fryzjera czy kosmetyczki. Od niedawna Booksy zdywersyfikowało jednak działalność i nawiązało współpracę z branżą finansową. Za pomocą apki można już umawiać wizyty m.in. w Aliorze, BNP Paribas czy Open Finance.
Natomiast jeżeli chodzi o Credit Agricole, to obecnie Booksy umożliwia umówienie się na wizytę w jednej ze 108 placówek Credit Agricole. W 2021 roku projekt zostanie rozszerzony na wszystkie oddziały banku w Polsce. – Dzięki umawianiu spotkań na konkretne godziny, nasi doradcy będą mieć więcej czasu dla klientów i będą mogli przygotować dla nich lepsze oferty. Nie zapominajmy też o aspekcie bezpieczeństwa sanitarnego: rezerwacja pozwala skrócić do minimum czas oczekiwania w oddziale na spotkanie z doradcą, a więc i zmniejsza ryzyko zarażenia się koronawirusem – przekonuje Damian Ragan.