Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rewards w Revolucie już oficjalnie. Na początek moneyback i rabaty od 15 polskich i zagranicznych marek

Z rabatów i zwrotu gotówki mogą korzystać w Polsce wyłącznie klienci posiadający konta Premium i Metal

Revolut ogłosił właśnie, że w swojej aplikacji uruchamia dzisiaj oficjalnie nową funkcję Rewards. Na razie jest dostępna wyłącznie dla klientów posiadających konta Premium oraz Metal i daje dostęp do specjalnych zniżek oraz moneybacku przy kupowaniu produktów wybranych marek. Tym samym potwierdzają się doniesienia serwisu cashless.pl z ubiegłego tygodnia. O nowej usłudze dla polskich klientów brytyjskiego fintechu napisaliśmy pierwsi.

Przeczytajcie także: Apple Card z własną stroną internetową

Revolut oddaje w ręce klientów dwa rodzaje bonusów: kody zniżkowe oraz zwrot gotówki. W ramach zniżek klient otrzymuje kod, który należy wpisać podczas płatności, a zniżka uaktywni się automatycznie na stronie usługodawcy, jeśli klient zapłaci za zakupy kartą Revolut. Drugi bonus, to moneyback – w ciągu 90 dni otrzymuje się zwrot części zapłaconej kwoty, po tym jak płatność zostanie zrealizowana u danego usługodawcy.

Przeczytajcie także: Tęczowa karta od Revoluta z okazji światowego miesiąca Pride

W Polsce na razie Revolut współpracuje z 15 markami, a wśród nich z: W.KRUK, Wittchen, SMYK, Sephora, New Balance, The Body Shop. Kolejne będą dodawane sukcesywnie. Oferty dostępne są w wielu kategoriach produktowych, m.in.: moda, zdrowie, uroda, sport i podróże. Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów, przeczytajcie tekst Revolut uruchamia w Polsce program Rewards. Będą atrakcyjne zniżki na zakupy i moneyback.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies