Dzięki temu za przejazdy pociągami tego przewoźnika można płacić już za pośrednictwem dwóch aplikacji
Od wczorajszego wieczora w aplikacji SkyCash dostępne są wszystkie bilety znajdujące się w ofercie Przewozów Regionalnych. Nowa możliwość pojawiła się tam bez konieczności aktualizacji aplikacji.
SkyCash umożliwia zakup biletów na przejazdy bezpośrednie oraz realizowane przez Przewozy Regionalne przejazdy z przesiadkami. Kupujący może określić liczbę biletów, rodzaj zniżki, a także połączenie, z którego chce skorzystać. Opłata za zakupione bilety zostanie pobrana – zgodnie z wyborem klienta z wirtualnej portmonetki SkyCash (czyli ze środków pochodzących z wcześniejszego doładowania konta), albo obciąży kartę płatniczą podpiętą do konta.
Po dokonaniu transakcji zakupiony bilet trafi do specjalnej zakładki, dzięki której pasażer ma do niego dostęp, nawet jeśli w danym momencie nie ma połączenia z internetem. Zakupione bilety są także wysyłane na adres e-mail użytkownika podany przy rejestracji konta. Na życzenie klientowi może zostać wystawiona faktura VAT.
– Rosnąca liczba naszych partnerów to dowód, że płatności mobilne są ważnym aspektem rozwoju polskich przewoźników kolejowych. To wygodna alternatywa wobec tradycyjnych kas biletowych – uważa Tomasz Krajewski, prezes SkyCash.
SkyCash to już drugi operator płatności mobilnych, który oferuje zakup biletów Przewozów Regionalnych za pośrednictwem aplikacji na smartfonach. Od kilku miesięcy znajdują się one również w apce CallPay Kolej, przygotowanej dla przewozów regionalnych przez operatora CallPay.