Dziś po godz. 12 zakończyła się związana z tą operacją przerwa techniczna, a klienci BNP Paribas mogą logować się na rachunki wyłącznie za pośrednictwem nowego serwisu
BNP Paribas wyłączył dotychczasowy system transakcyjny Pl@net, za pomocą którego swoje rachunki obsługiwali klienci indywidualni byłego BGŻ BNP Paribas. Dziś po godz. 12 zakończyła się związana z tą operacją przerwa techniczna, a klienci mogą już logować się na rachunki wyłącznie za pośrednictwem nowego serwisu – GOonline oraz aplikacji na smartfony GOmobile.
Nie oznacza to jednak, że system Pl@net odejdzie już w niepamięć. Na swoje konta za jego pomocą wciąż logować się mogą posiadacze rachunków i lokat w BGŻ Optima. To marka założona przez BGŻ, pod którą bank oferował produkty oszczędnościowe. Prawdopodobnie w przyszłości klienci posiadający tam rachunki zostaną przeniesieni do głównego systemu BNP Paribas, ale decyzje w tej sprawie jeszcze nie zostały ogłoszone.
Przez pewien czas system Pl@net będzie też jeszcze wykorzystywany przez BNP Paribas do obsługi klientów firmowych. Prace nad nowym serwisem dla biznesu dopiero trwają. Ale pierwsze ich efekty mają być znane jeszcze w tym miesiącu. Natomiast finał prac nad nowym systemem transakcyjnym dla firm BNP Paribas zaplanowało na 2021 rok.