Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BNP Paribas wyłączył system Pl@net. Korzystają z niego już tylko klienci Optimy i firmy

Dziś po godz. 12 zakończyła się związana z tą operacją przerwa techniczna, a klienci BNP Paribas mogą logować się na rachunki wyłącznie za pośrednictwem nowego serwisu

BNP Paribas wyłączył dotychczasowy system transakcyjny Pl@net, za pomocą którego swoje rachunki obsługiwali klienci indywidualni byłego BGŻ BNP Paribas. Dziś po godz. 12 zakończyła się związana z tą operacją przerwa techniczna, a klienci mogą już logować się na rachunki wyłącznie za pośrednictwem nowego serwisu – GOonline oraz aplikacji na smartfony GOmobile.

Przeczytajcie także: BNP Paribas pracuje nad nowym systemem dla firm

Nie oznacza to jednak, że system Pl@net odejdzie już w niepamięć. Na swoje konta za jego pomocą wciąż logować się mogą posiadacze rachunków i lokat w BGŻ Optima. To marka założona przez BGŻ, pod którą bank oferował produkty oszczędnościowe. Prawdopodobnie w przyszłości klienci posiadający tam rachunki zostaną przeniesieni do głównego systemu BNP Paribas, ale decyzje w tej sprawie jeszcze nie zostały ogłoszone.

Przeczytajcie także: BNP Paribas nawiązał współpracę z Booksy

Przez pewien czas system Pl@net będzie też jeszcze wykorzystywany przez BNP Paribas do obsługi klientów firmowych. Prace nad nowym serwisem dla biznesu dopiero trwają. Ale pierwsze ich efekty mają być znane jeszcze w tym miesiącu. Natomiast finał prac nad nowym systemem transakcyjnym dla firm BNP Paribas zaplanowało na 2021 rok.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies