Z komunikatu BNP Paribas wynika, że przez system Pl@net nie będzie można dostać się na konto osobiste od 15 maja
O tym, że BNP Paribas zamierza wyłączyć stary system transakcyjny dla klientów indywidualnych występujący pod nazwą Pl@net, wiadomo od końca marca. Mogliście przeczytać o tym w tekście BNP Paribas wyłączy stary system transakcyjny. GOonline dla wszystkich klientów już 15 maja. Natomiast w miniony piątek bank wysłał do klientów komunikat, w którym przekazał ważną informację dla klientów posiadających u niego jednocześnie rachunek firmowy.
BNP Paribas informuje zatem, że po tym jak wyłączony zostanie system Pl@net, klienci indywidualni będą mogli logować się na konta osobiste wyłącznie przez nowy serwis GOonline. Natomiast rachunkami firmowymi będzie można zarządzać przez dotychczasowy system BiznesPl@net. To może być ważna informacja dla klientów posiadających w BNP Paribas zarówno konto osobiste jak i biznesowe. Od 15 maja nie będą mogli bowiem w ramach jednego logowania przełączać się pomiędzy nimi.
W ostatnich tygodniach w BNP Paribas, podobnie jak w większości innych banków na polskim rynku, widać przyspieszenie wdrożeń technologicznych. W znacznym stopniu wynika to z sytuacji, w jakiej instytucje znalazły się z powodu pandemii koronawirusa, która utrudnia obsługę klienta w oddziałach i przez kurierów. BNP Paribas umożliwił niedawno zakładanie rachunków za pomocą aplikacji GOmobile i przy wykorzystaniu procesu wideoweryfikacji. Klienci indywidualni mogą też już zdalnie podpisywać umowy za pomocą narzędzi dostarczanych przez spółkę Autenti.