Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
E-commerce w czasach pandemii: duży wzrost zainteresowania odroczonymi płatnościami wśród klientów PayU

Z danych operatora odroczonych płatności współpracującego z PayU wynika, że w marcu liczba takich transakcji podwoiła się w porównaniu z tym samym miesiącem sprzed roku

Firma Kreditech, dostawca odroczonych płatności "Płacę później" oferowanych klientom PayU donosi, że wzrost ruchu w e-commerce powoduje też zwiększone zainteresowaniu klientów odroczonymi płatnościami. – Marzec był rekordowym miesiącem, jeśli chodzi o liczbę transakcji opłaconych odroczonymi płatnościami Monedo "Płacę później" – głosi komunikat prasowy Kreditech.

Przeczytajcie także: Biedronka uruchamia sprzedaż przez internet

Według danych tej firmy liczba transakcji z odroczonym terminem płatności była w marcu 2020 r. dwukrotnie wyższa, niż rok wcześniej i o 30 proc. wyższa, niż w lutym br. Ubiegły miesiąc był rekordowy w historii usługi. Przypomnę, że rozwiązanie jest dostępne dla klientów PayU od września 2017 r. Kreditech jest jednym z pionierów odroczonych płatności na polskim rynku. Wcześniej pod marką FerBuy oferowała je tylko spółka Ferratum.

Usługa odroczonych płatności polega na możliwości zamówienia produktów bez konieczności płacenia za nie. Z tym, że sklep internetowy należność otrzymuje od razu i natychmiast może przystąpić do realizacji zamówienia. Klient po odebraniu paczki może ją zwrócić bez konieczności zamrażania swoich środków, bądź zapłacić za produkty w umówionym terminie. W przypadku usługi oferowanej przez Kreditech jest to 30 dni. Wówczas nie ma żadnych kosztów. Kupujący może też rozłożyć płatność na sześć oprocentowanych rat.

Przeczytajcie także: Koronawirus powoduje wzrost zainteresowania usługami cyfrowymi

Zdaniem Krzysztofa Komosy, dyrektora zarządzającego Kreditechem w Polsce, na wzrost popularności płatności odroczonych w okresie narodowej kwarantanny wpływ ma fakt, że konsumenci pozbawieni możliwości robienia zakupów w wielu sklepach stacjonarnych przenieśli się do e-commerce. – Obserwujemy, że liczba odroczonych płatności rośnie w coraz większej liczbie sklepów, gdzie ta usługa była dostępna wcześniej, ale klienci z niej nie korzystali – mówi przedstawiciel Kreditech.

Rozwój odroczonych płatności to obecnie jeden z najważniejszych trendów w branży e-commerce. Usługi z tego obszaru są dziś oferowane w Polsce przez kilka instytucji. Najbardziej znane to, obok Kreditech, także czeski fintech Twisto, w który zainwestował ING Bank Śląski, czy polski PayPo. Udziały w tym ostatnim kupił m.in. Alior.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies