Z nowego systemu transakcyjnego BNP Paribas korzysta już zdecydowana większość klientów banku
BNP Paribas poinformował przed chwilą w komunikacie prasowym o planowanym na 15 maja wyłączeniu starego systemu transakcyjnego o nazwie Pl@net. Od tego dnia wszyscy klienci banku będą korzystali z nowego rozwiązania, czyli wdrożonego w połowie ubiegłego roku serwisu o nazwie GOnline.
Z dzisiejszej informacji BNP Paribas wynika, że obecnie GOonline używa już większość klientów banku, w tym wszyscy, którzy zakładali rachunki w przejętym byłym Raiffeisen Polbanku. BNP Paribas podaje, że za pomocą GOnline oraz powiązanej z nim aplikacji mobilnej GOmobile swoimi pieniędzmi zarządza regularnie ponad milion osób.
Jak wspomniałem, GOonline to system, z którego pierwsi klienci BNP Paribas zaczęli korzystać w połowie ubiegłego roku, a większa grupa otrzymała do niego dostęp jesienią. Obecnie GOonline jest domyślnym systemem transakcyjnym dla wszystkich posiadaczy rachunków w BNP Paribas, ale jeśli ktoś chce, wciąż może logować się za pomocą starego serwisu Pl@net. Ten ma już jednak swoje lata i zdecydowanie odstaje od rynkowych standardów. Stąd inwestycja banku w podążający za aktualnymi trendami GOonline.