Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BNP Paribas wyłączy stary system transakcyjny Planet. Za kilka miesięcy decyzja w sprawie BGŻ Optima

Na razie BNP Paribas nie zdradza, jakie ma plany względem klientów BGŻ Optima

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej związanej z publikacją wyników finansowych za ubiegły rok prezes BNP Paribas Przemysław Gdański powiedział, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy bank wyłączy stary system transakcyjny Planet. – W tym czasie wszystkich klientów, którzy korzystają jeszcze z tego rozwiązania, przeniesiemy do nowego serwisu GOonline – powiedział prezes BNP Paribas.

Przeczytajcie także: Promocja od BNP Paribas

Przemysław Gdański wypowiedział się także w kwestii planów dotyczących należącej do banku marki BGŻ Optima. Przypomnę, że to projekt uruchomiony kilka lat temu przez bank BGŻ, którego oferta skupia się na produktach oszczędnościowych dla klientów indywidualnych. Gdański stwierdził, że kierowana przez niego instytucja będzie w stanie ostatecznie poinformować o swojej decyzji odnośnie do Optimy w przyszłym kwartale.

Przeczytajcie także: Wideoweryfikacja wkrótce w aplikacji BNP Paribas

Władze BNP Paribas przypomniały także, że klienci mogą ubiegać się o zwroty części kosztów wynikających z wcześniejszej spłaty pożyczek gotówkowych. W grudniu ubiegłego roku bank poinformował, że osoby spłacające wcześniej zobowiązania, po 11 września ubiegłego roku otrzymają zwrot należnych kosztów automatycznie. Ci, którzy spłacili wcześniej kredyt przed 11 września, aby uzyskać zwrot, muszą złożyć reklamację.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies